Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam to znowu ja :) mam taki problem, nakładam texturke z kanałem alpha na model i tam gdzie ma być przeźroczyste to faktycznie jest przeźroczyste ale cały model jest przeźroczysty, chciałbym zrobić to tak aby shader pozostał widoczny a tylko elementy textury były przeźroczyste :/ pytanie jak w maxie to jakos to wszystko smigało bez zbednych wynalazków :) pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 795
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

nie w tym problem panie :) alpha channel w texturze działa prawidłowo czarnych fragmentów textury nie widać co za tym idzie nie widać fragmentów modelu ! :) chodzi o to zeby nie bylo widać kawałków textury ale zeby model bylo widać :)

 

podam moze przyklad , butelka ze szkła , chce na niej zrobić napis, jak dam texture z kanałem alpha to napis ładnie widać na butelce jednak butelka jest przeźroczysta :/ i materiału butelki nie widać :) namieszałem :D

Napisano

możesz do tego użyć layered texture node

dajesz texturę z alphą na pierwszy slot a na drugi kolor podstawowy może to być ramp a jedym kolorem inna textura lub co tam sobie chcesz :)

 

pewnie jest jeszcze inny sposób ale nie chce mi się sprawdzać teraz :)

 

2000447056391017451_rs.jpg

 

2006088731856101148_rs.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności