Napisano 20 Marzec 200817 l Ratunku !! W momencie renderowania ,wyskakuje mi coś takiego;/ "mental ray has encountered a fatal error and the application will now shutdown .the error is. MEM 0.3 fatal 0310008:can;t allocate 12340512 bytes" i w okienku, ze brakuje miejsca na wykonanie tej operacji ;/ Czy jest jakiś sposób na unikniecie tego problemu ??( jestem zielona ):{ Z góry dziękuje za odpowiedz..
Napisano 21 Marzec 200817 l Ja także miałem taki błąd, ale jego przyczyny dokładnej nie znam. Wiem że u mnie wystąpił kiedy miałem w scenie bardzo dużo poly.
Napisano 21 Marzec 200817 l "angle between normal and geometry normal > 90 degrees":D Sam chętnie usłysze o co z tym chodzi. Znaczy kumam mniej wiecej, ale nie za bardzo wiem co to może powodować. flipnięte face'y? Mapowanie? Btw, nie ma to raczej związku z krachem. Wychodzi na to, że masz za ciężką scenę do renderowania. Wypada renderować przez backburnera w paseczkach albo cropem lub regionem w kawałkach.
Napisano 21 Marzec 200817 l "angle between normal and geometry normal > 90 degrees":D Sam chętnie usłysze o co z tym chodzi. Znaczy kumam mniej wiecej, ale nie za bardzo wiem co to może powodować. flipnięte face'y? Mapowanie? Najpierw pomyślałem o non-planar faces, potem o displacemencie. A mental to chyba każdą scenę jest w stanie zdzierżyć. Więc tak: daj mały tile size, włącz dynamic bsp, mesh splitting factor ma jakąś niską wartość, tile order na hilbert, primary rays na raytrace, jeśli używasz shadow map, to sprawdź, czy nie ma tam jakichś szalonych wartości i przede wszystkim włącz memory limit z wartością 200-300MB mniejszą od tego co masz w komputerze ...edit... zauważyłem, że wysypuje się pod koniec renderowania fg, możesz też spróbować najpierw przeliczyć fg (i fotony też) do pliku i później je wczytywać
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto