Gość kejt Napisano 20 Marzec 2008 Share Napisano 20 Marzec 2008 Ratunku !! W momencie renderowania ,wyskakuje mi coś takiego;/ "mental ray has encountered a fatal error and the application will now shutdown .the error is. MEM 0.3 fatal 0310008:can;t allocate 12340512 bytes" i w okienku, ze brakuje miejsca na wykonanie tej operacji ;/ Czy jest jakiś sposób na unikniecie tego problemu ??( jestem zielona ):{ Z góry dziękuje za odpowiedz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hawk111 Napisano 21 Marzec 2008 Share Napisano 21 Marzec 2008 Ja także miałem taki błąd, ale jego przyczyny dokładnej nie znam. Wiem że u mnie wystąpił kiedy miałem w scenie bardzo dużo poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 21 Marzec 2008 Share Napisano 21 Marzec 2008 daj większego screena bo nie można odczytać komunikatów z konsoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 21 Marzec 2008 Share Napisano 21 Marzec 2008 "angle between normal and geometry normal > 90 degrees":D Sam chętnie usłysze o co z tym chodzi. Znaczy kumam mniej wiecej, ale nie za bardzo wiem co to może powodować. flipnięte face'y? Mapowanie? Btw, nie ma to raczej związku z krachem. Wychodzi na to, że masz za ciężką scenę do renderowania. Wypada renderować przez backburnera w paseczkach albo cropem lub regionem w kawałkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...