Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Ratunku !!

W momencie renderowania ,wyskakuje mi coś takiego;/

"mental ray has encountered a fatal error and the application will now shutdown .the error is.

MEM 0.3 fatal 0310008:can;t allocate 12340512 bytes"

i w okienku, ze brakuje miejsca na wykonanie tej operacji ;/

 

Czy jest jakiś sposób na unikniecie tego problemu ??( jestem zielona ):{

Z góry dziękuje za odpowiedz..

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja także miałem taki błąd, ale jego przyczyny dokładnej nie znam. Wiem że u mnie wystąpił kiedy miałem w scenie bardzo dużo poly.

Napisano

"angle between normal and geometry normal > 90 degrees":D

 

Sam chętnie usłysze o co z tym chodzi. Znaczy kumam mniej wiecej, ale nie za bardzo wiem co to może powodować. flipnięte face'y? Mapowanie?

 

Btw, nie ma to raczej związku z krachem.

Wychodzi na to, że masz za ciężką scenę do renderowania.

Wypada renderować przez backburnera w paseczkach albo cropem lub regionem w kawałkach.

Napisano
"angle between normal and geometry normal > 90 degrees":D

 

Sam chętnie usłysze o co z tym chodzi. Znaczy kumam mniej wiecej, ale nie za bardzo wiem co to może powodować. flipnięte face'y? Mapowanie?

Najpierw pomyślałem o non-planar faces, potem o displacemencie.

 

A mental to chyba każdą scenę jest w stanie zdzierżyć. Więc tak: daj mały tile size, włącz dynamic bsp, mesh splitting factor ma jakąś niską wartość, tile order na hilbert, primary rays na raytrace, jeśli używasz shadow map, to sprawdź, czy nie ma tam jakichś szalonych wartości i przede wszystkim włącz memory limit z wartością 200-300MB mniejszą od tego co masz w komputerze

 

...edit...

zauważyłem, że wysypuje się pod koniec renderowania fg, możesz też spróbować najpierw przeliczyć fg (i fotony też) do pliku i później je wczytywać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.