Jorax Napisano 20 Marzec 2008 Napisano 20 Marzec 2008 Długo zastanawiałem się nad tym czy wrzucić tą prace tutaj, ale po to jest ten dział żeby się dowiedzieć o tym co jest nietak i co trzeba poprawić. Od paru dni dłubie model swojego pokoju, puki co mało w nim detali i widze w nim wiele błędów ale niepotrafie sobie z nimi poradzić może jakieś rady? A oto screeny największe problemy mam z doborem tekstur chodzi mi tutaj o tapczan i podłogę jeśli dojrzycie jeszcze jakieś niedoróbki będe wdzięczny za rady
polon Napisano 20 Marzec 2008 Napisano 20 Marzec 2008 krzesła wyglądają jak dla krasnala, sory za określenie no ale dla mnie tak wygladają, jakby trzeba było siedzieć 10 cm nad ziemią jak już sie usiądzie.moim zdanie nie tak bardzo masz problem z teksturami co z materiałami, gitarra chyba troche nie taka, firanka mi sie podoba, moim zdaniem w zasadzie to przeskalujesz odpowiednio kilka rzeczy, zrobisz materiały i popracujesz nad renderem i bedzie sopko ze hej
Jorax Napisano 20 Marzec 2008 Autor Napisano 20 Marzec 2008 hehehehe polon te krzesła sprawiają takie wrażenie ale jeśli chodzi o jednostki to zgadzają się z prawdziwymi sam mierzyłem i siedzi się dość wygodnie :D. Jeszcze jedno pytanko czy render tego typu scen opłaca się robić scanlinem czy lepiej poszukać tutka do vraya którego kompletnie niełapie?
wrzecionek Napisano 20 Marzec 2008 Napisano 20 Marzec 2008 Moim zdaniem vray lepiej sie do tego nada ale specem to ja nie jestem , a tu masz tutek do sceny z użyciem Vray'a http://www.evermotion.org/tutorials/mich/minterior01.htm
P4VV37 Napisano 20 Marzec 2008 Napisano 20 Marzec 2008 Popraw oświetlenie i chyba proporcje są nie takie... Mental ray albo v-ray, scanline nie nadaje się napewno do takich scen, mamy XXI w. :)
Jorax Napisano 22 Marzec 2008 Autor Napisano 22 Marzec 2008 Update: kompletnie nowe pudło rezonansowe gitary, rendery w vray, vray material na podłodze, kilka drobnych zmian w pozostałych materiałach. Wyjaśnijcie mi o co chodzi z tym światłocieniem niewiadomoskąd na obu screenach (gdy uzywam vraya zawsze takie cos jest), co najlepsze moge 2 razy z rzedu renderowac dokladnie to samo a ten swiatlocień ustawi się różnie na obu WTF
Temporal Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 Poczytaj o takim czyms co zwie sie Global Ilumination (GI) i Antyaliasing (AA). Sam vray to za malo trzeba go odpowiednio skonfigurowac do sceny no i swiatel tez odpowiednich uzyc i ustawic.
Jorax Napisano 24 Marzec 2008 Autor Napisano 24 Marzec 2008 Strasznie ciężko pracuje się z vrayem, długi czas oczekiwania na efekt, masa opcji ktore ustawiam praktycznie na ślepo a często pozbywając się jednego błędu przechodze w 2gi wrzucam pierwszy lepszy render, (monitor zrobiłem jak już miałem dość patrzenia na te ciągłe prepassy) Niech zgadne, źle dobrany AA, zbyt przepalone światło, plamy na ścianie coś jeszcze?
NV Napisano 24 Marzec 2008 Napisano 24 Marzec 2008 Jeśli ciężko pracuje ci się z vray'em to nie odpalałeś chyba jeszcze mentala który ma jeszcze więcej opcji. Patry zrobił fajny tutek jak oświetlać w mentalu, może skorzystasz? na forum są również o oświetleniu w vray'u.
Jorax Napisano 24 Marzec 2008 Autor Napisano 24 Marzec 2008 Więcej opcji???? Gdzie? tam są ledwie 3-4 zakładki a Vray ma ich ponad 10 do tego dochodzą specjalne światła vraylight i vraysun niewspominam o materiałach ale one malo maja wspolnego z oswietleniem. No spróbujemy conieco mentalem puki święta są jeszcze ;) Nvidia przejrzałem tutka o którym wspominałeś ale niestety niezda u mnie egzaminu bo używam dość starej wersji maxa 7 a tutek jest zrobiony pod 2008 i daylight niema niektorych opcji ktore podrzuca patry zresztą sądze że trzeba tego vraya przeboleć tak czy siak
trosiek Napisano 24 Marzec 2008 Napisano 24 Marzec 2008 materiały wbrew pozorom są bardzo związane z oświetleniem. może to ci się przyda do vraya - http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/index.htm i jak już ktoś wspomniał wcześniej zajrzyj do light contest
piksar Napisano 24 Marzec 2008 Napisano 24 Marzec 2008 krzywica gratis, na tym fotelu zniszczysz sobie życie
heaven Napisano 24 Marzec 2008 Napisano 24 Marzec 2008 przepalona scena, monitorek nawet ladny :P zapodasz teksture tego fotela ? chodzi o te poduszki :) podoba mi sie tekstura zmniejsz multipler. przy kamerze vraya i vraysun daj multipler na 1.0 i vray lighta w okno daj i za kamere. pozdrawiam.
Jorax Napisano 29 Marzec 2008 Autor Napisano 29 Marzec 2008 jesli chodzi o teksture to wpierw zrobilem zdjecie wszystkich bokow i dopasowywalem UVWMappingiem ale stwierdzilem ze niedogram krawędzi i tak a za duzo czasu mi to zajmuje więc zostawilem najwiekszy bok i unvrapowałem. A oto teksturka (zezwalam na edycje i wykorzystywanie ;))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się