Feniks Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 Witam, Postanowilem po 1 tygodniu poznawania maxa stworzyć coś i mam plan stworzyć własne szachy :). Mam nadzieje, że pomożecie i powiecie co zmienić w tej szachownicy i dodac. Pozdrawiam Feniks
heaven Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 witam. ucz sie ucz. niepodoba mi sie ze sa tu jakies scianki na szachownicy.
Jorax Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 masz tutka w helpie gdzie możesz stworzyć właśnie taką szachownice i wszystkie figury ale jeśli chcesz zrobić to sam to powodzenia, a jeśli chodzi o niedoróbki to pola na szachownicy po lewej za szybko się kończą i jest biały pasek, tekstura drewna też jest średnia użyłeś uvwunwrap? jeśli nie to zrób. Powodzenia w dalszej pracy
piotrek Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 Raczej nie spotyka się szachownicy z białymi i czarnymi polami.
unfa Napisano 25 Marzec 2008 Napisano 25 Marzec 2008 Hmm... jak na tydzień zabawy z maksem to już całkiem nieźle. ja takie rzeczy to robiłem po dwu-trzech miesiącach ;) Ale tak btw. Zastosuj do drewnianych elementów modyfikator UVW Map (zakładam, że wiesz jak to zrobić?) I ustaw typ mapowania na Box. Poniżej wymacaj przycisk "Fit" i użyj. Terkstury lepiej się nałożą. Keep doing man!
Norwag Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 Raczej nie spotyka się szachownicy z białymi i czarnymi polami. Jak nie ? ja mam wlasnie czarno biala ;P Popraw szachownice bo masz pola poprzesowane...zwlaszcza po lewej stronie Co do figur to polecam tutek z helpa jest naprawde dobry i zrozumialy dla poczatkujacego grafika... Jesli jednak chcesz zrobic to sam to polecam narysowac przekroj za pomoca line a potem dac modyfikator latche... Czekamy na kolejne upki :)
TheCapo Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 pionki jest bardzo latwo robic. jedynie troche z koniem mialem problemy. Tez juz robilem szachy:)
Gość MaWyciek Napisano 27 Marzec 2008 Napisano 27 Marzec 2008 na zdjęciu masz albo źle dopasowaną texture albo jedna linia w siatce ci się przesunęła. lewy górny róg zacznij kombinować z "editable poly" jako edytowanie obiektów "shapes" to jest tryb 2d modyfikator "lethe" nic trudnego jak wszystko na tym świecie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się