ciastuch Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 Witajcie. Jestem tutaj nowy i mam pare problmów stworzyłem swój pierwszy model, i poczas łaczenia (po mirrorze) dwóch połówek modelu i i zrobieniu quicksmooth porobiły mi sie nieporządanie stre krawędzię, dlaczego? pomożecie? Oceńcie posta proszę, bardzo milewidziane komentarze co do modelu:)
Norwag Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 pokaz siatke zwelduj krawedzie obu polowek prawdopodbnie masz za gesto edge w tych miejscach przez co powstaly przypadkowe "chamfery" usun je i bedzie ok ;)
ciastuch Napisano 26 Marzec 2008 Autor Napisano 26 Marzec 2008 niestety nie wiem jak sie to robi;/ nie wiem jak pokazac na renderze siatke, to po pierwsze. Po drugie: nie udaje mi sie zweldowac dwóch połówek, nie wiem jak to sie robi. Po trzecie: w miejscach tych ostrych krawedzi mam zazwyczaj tylko jedną linie siatki;/
Ania Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 Daj printscreen z viewportu żeby pokazać siatkę. Do weldowania użyj albo opcji weld w editable poly, albo weld modifier. Spróbuj kliknąć na jedną z ostrych krawędzi i przesunąć kawałek, jeśli tam gdzie była zostanie inna to znaczy że były dwie krawędzie.
ciastuch Napisano 26 Marzec 2008 Autor Napisano 26 Marzec 2008 nie wiem czy dokładnie o to chodziło:) ale jest, tak to wyglada... a z Weldem: mam tylko "weld" i "target weld" nie wiem jak tym sie posługiwac;/
ciastuch Napisano 26 Marzec 2008 Autor Napisano 26 Marzec 2008 heh, nie wiedziałem ze to tak sie robi z tą siatką:) Poza tym, widziałem Twoje projekty Ania, bardzo mi się podobają:) ja dopiero początkuję.. duuużo pracy mnie czeka Na razie robiłem tylko na tym, co w miare mam opanowane Mirach. Zdaje sobie sprawdę z tego, że nie znam podstawowych funkcji, nie umiem sie nimi posługiwac;/ a szczerze mówiąc bardzo chcialbym.. metodą prób i błędów nie da sie zrobic wszystkiego niestety... szukalem tutków ale nie mogłem znaleźc, co wskazuje na to, że chyba takie rzeczy wszycsy wiedzą...;/
mirach Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 Powiem szczerze, nie moge sie nadziwic ze wydziergales az tak duzo nie znajac podstawowych funkcji programu :D Pozostaje tylko czekac na dziela sztuki jak tylko opanujesz wiecej Maxa. ps: edytuj posty, nie pisz jednen pod drugim.
msierak Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 ja po przeczytaniu 800 stronnicowej książki nie potrafiłem stworzyć ludzkiej sylwetki ;) też jestem pod wrażeniem. polecam - 3ds max 5 projekty i rozwiązania heliona za 100 zł (ostatnio widziałem je jeszcze w empiku na rynku), może troche łopatologicznie napisane, ale daje naprawde mocne podstawy!
ciastuch Napisano 26 Marzec 2008 Autor Napisano 26 Marzec 2008 Bardzo ciesze sie z tego co piszecie:) miło mi:) metoda prób i błędów. Teraz udało m się usunąc te wstrętne ostre krawędzie:D Gdzieś wyczytałem że można odbicie robic przez symmetry, zrobiłem tak i sie udało, dzieki:) teraz kolejne rednery. Komentujcie:) co mozna dorobic? prosze o komentarze
heaven Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 zdaje sie kask ma grubosc plejna i zrobiles go ze sfery :) naloz na ten kask modyfikator shell i pobaw sie tam gruboscia... standardowo na 1.0 jest ustawione :) moze juz wiesz o tym modyfikatorze :) zycze milej pracy w maxie i powodzenia :)
ciastuch Napisano 26 Marzec 2008 Autor Napisano 26 Marzec 2008 zdaje sie kask ma grubosc plejna i zrobiles go ze sfery :) był zrobiony ze sfery, ale potem go nieco zweziłem. a do propozycji: pobawie sie:) dzieki.
heaven Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 i te usta troche nie takie :) sproboj cos z nimi zrobic. troche schowac je czy cos :P he. chyba ze taka miales wizje :)
ciastuch Napisano 26 Marzec 2008 Autor Napisano 26 Marzec 2008 chciałem uwydatnic wszystkie takie zgrubienia na twarzy typu własnie usta, policznki, wystająca broda:) ale mi tez sie one nie podobają, wiec też pobawie sie:) dzieki wielkie:)
ciastuch Napisano 27 Marzec 2008 Autor Napisano 27 Marzec 2008 Hej. Dorzucam nowe rendery obrazujące delikatne zmiany w twarzy (podniesienie brody, zmniejszenie ust itd) oraz zaczatki butów? Czy wygladają naruralnie te buty? Prosze o opinie , komentarze, moze propozycje:) dzieki:)
heaven Napisano 27 Marzec 2008 Napisano 27 Marzec 2008 he. brak sznurowek :P dziwna ta broda taka do tylu bardzo :P
ciastuch Napisano 27 Marzec 2008 Autor Napisano 27 Marzec 2008 wiem, że bez sznorówek... na razie nie wiem jak zrobic szlufki w butach...;/ pomocyy, sznorówki dużo dodadzą butom
heaven Napisano 27 Marzec 2008 Napisano 27 Marzec 2008 uzyj CV CURVES i zrob krzywa z modyfikatorem loft :) do tego musisz z shapes zrobic okrag o danym promieniu jaki bedzie miala sznorowka. musisz pociac buty dobrze i dac INSET na polygony w miejsach sznurowek. pozniej usuwasz te polygony i naciskasz CTRL i znak edgesow lub 2 na klawiaturze. trzymasz shift i extrudujesz do srodka te scianki. pozniej ustawiasz krzywa zeby szla przez dziurki i nakladasz modyfikator loft :) poczytaj o lofcie :)
ciastuch Napisano 27 Marzec 2008 Autor Napisano 27 Marzec 2008 ostatni render na dzisiaj. Zaczatek szlówek. Dzieki heaven;) na razie troche kszywe, ale pójda do poprawki jeszcze:) jakieś rady, prosze...
heaven Napisano 27 Marzec 2008 Napisano 27 Marzec 2008 teraz daj chamfery 0,1 lub 0,01 czy cos miedzy na zewnetrznej czesci dziurek. takie za bardzo okragle moim zdaniem tam.:) pozdrawiam.
ciastuch Napisano 21 Kwiecień 2008 Autor Napisano 21 Kwiecień 2008 na razie odstawiam żolnierzyka, cos czuje że trzeba bedzie głowe od nowa zrobic;/ siatka jest taka, że nawet wstydze sie ją pokazywac;/ ale w sumie, to moja pierwsza praca, wiec nie ma czego sie wstydzic. Teraz zabrałem sie za samochodzik, wkrótce mam nadzieje cos wrzuce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się