Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witajcie.

Jestem tutaj nowy i mam pare problmów stworzyłem swój pierwszy model, i poczas łaczenia (po mirrorze) dwóch połówek modelu i i zrobieniu quicksmooth porobiły mi sie nieporządanie stre krawędzię, dlaczego? pomożecie?

Oceńcie posta proszę, bardzo milewidziane komentarze co do modelu:)

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pokaz siatke

zwelduj krawedzie obu polowek

prawdopodbnie masz za gesto edge w tych miejscach przez co powstaly przypadkowe "chamfery"

usun je i bedzie ok ;)

Napisano
  • Autor

niestety nie wiem jak sie to robi;/ nie wiem jak pokazac na renderze siatke, to po pierwsze. Po drugie: nie udaje mi sie zweldowac dwóch połówek, nie wiem jak to sie robi. Po trzecie: w miejscach tych ostrych krawedzi mam zazwyczaj tylko jedną linie siatki;/

Napisano

Daj printscreen z viewportu żeby pokazać siatkę.

Do weldowania użyj albo opcji weld w editable poly, albo weld modifier.

Spróbuj kliknąć na jedną z ostrych krawędzi i przesunąć kawałek, jeśli tam gdzie była zostanie inna to znaczy że były dwie krawędzie.

Napisano
  • Autor

nie wiem czy dokładnie o to chodziło:) ale jest, tak to wyglada... a z Weldem: mam tylko "weld" i "target weld" nie wiem jak tym sie posługiwac;/

Napisano
  • Autor

heh, nie wiedziałem ze to tak sie robi z tą siatką:) Poza tym, widziałem Twoje projekty Ania, bardzo mi się podobają:) ja dopiero początkuję.. duuużo pracy mnie czeka

 

 

 

Na razie robiłem tylko na tym, co w miare mam opanowane Mirach. Zdaje sobie sprawdę z tego, że nie znam podstawowych funkcji, nie umiem sie nimi posługiwac;/ a szczerze mówiąc bardzo chcialbym.. metodą prób i błędów nie da sie zrobic wszystkiego niestety... szukalem tutków ale nie mogłem znaleźc, co wskazuje na to, że chyba takie rzeczy wszycsy wiedzą...;/

Napisano

Powiem szczerze, nie moge sie nadziwic ze wydziergales az tak duzo nie znajac podstawowych funkcji programu :D

Pozostaje tylko czekac na dziela sztuki jak tylko opanujesz wiecej Maxa.

 

ps: edytuj posty, nie pisz jednen pod drugim.

Napisano

ja po przeczytaniu 800 stronnicowej książki nie potrafiłem stworzyć ludzkiej sylwetki ;) też jestem pod wrażeniem.

polecam - 3ds max 5 projekty i rozwiązania heliona za 100 zł (ostatnio widziałem je jeszcze w empiku na rynku), może troche łopatologicznie napisane, ale daje naprawde mocne podstawy!

Napisano
  • Autor

Bardzo ciesze sie z tego co piszecie:) miło mi:) metoda prób i błędów. Teraz udało m się usunąc te wstrętne ostre krawędzie:D Gdzieś wyczytałem że można odbicie robic przez symmetry, zrobiłem tak i sie udało, dzieki:) teraz kolejne rednery. Komentujcie:) co mozna dorobic? prosze o komentarze

Napisano

zdaje sie kask ma grubosc plejna i zrobiles go ze sfery :) naloz na ten kask modyfikator shell i pobaw sie tam gruboscia... standardowo na 1.0 jest ustawione :)

 

moze juz wiesz o tym modyfikatorze :)

zycze milej pracy w maxie i powodzenia :)

Napisano
  • Autor
zdaje sie kask ma grubosc plejna i zrobiles go ze sfery :)

 

był zrobiony ze sfery, ale potem go nieco zweziłem. a do propozycji: pobawie sie:) dzieki.

Napisano

i te usta troche nie takie :) sproboj cos z nimi zrobic. troche schowac je czy cos :P he. chyba ze taka miales wizje :)

Napisano
  • Autor

chciałem uwydatnic wszystkie takie zgrubienia na twarzy typu własnie usta, policznki, wystająca broda:) ale mi tez sie one nie podobają, wiec też pobawie sie:) dzieki wielkie:)

Napisano
  • Autor

Hej. Dorzucam nowe rendery obrazujące delikatne zmiany w twarzy (podniesienie brody, zmniejszenie ust itd) oraz zaczatki butów? Czy wygladają naruralnie te buty? Prosze o opinie , komentarze, moze propozycje:) dzieki:)

Napisano
  • Autor

wiem, że bez sznorówek... na razie nie wiem jak zrobic szlufki w butach...;/ pomocyy, sznorówki dużo dodadzą butom

Napisano

uzyj CV CURVES i zrob krzywa z modyfikatorem loft :)

 

do tego musisz z shapes zrobic okrag o danym promieniu jaki bedzie miala sznorowka.

 

musisz pociac buty dobrze i dac INSET na polygony w miejsach sznurowek. pozniej usuwasz te polygony i naciskasz CTRL i znak edgesow lub 2 na klawiaturze. trzymasz shift i extrudujesz do srodka te scianki. pozniej ustawiasz krzywa zeby szla przez dziurki i nakladasz modyfikator loft :) poczytaj o lofcie :)

Napisano
  • Autor

ostatni render na dzisiaj. Zaczatek szlówek. Dzieki heaven;) na razie troche kszywe, ale pójda do poprawki jeszcze:) jakieś rady, prosze...

Napisano

teraz daj chamfery 0,1 lub 0,01 czy cos miedzy na zewnetrznej czesci dziurek. takie za bardzo okragle moim zdaniem tam.:)

 

pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

na razie odstawiam żolnierzyka, cos czuje że trzeba bedzie głowe od nowa zrobic;/ siatka jest taka, że nawet wstydze sie ją pokazywac;/ ale w sumie, to moja pierwsza praca, wiec nie ma czego sie wstydzic. Teraz zabrałem sie za samochodzik, wkrótce mam nadzieje cos wrzuce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.