Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie.

Jestem tutaj nowy i mam pare problmów stworzyłem swój pierwszy model, i poczas łaczenia (po mirrorze) dwóch połówek modelu i i zrobieniu quicksmooth porobiły mi sie nieporządanie stre krawędzię, dlaczego? pomożecie?

Oceńcie posta proszę, bardzo milewidziane komentarze co do modelu:)

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pokaz siatke

zwelduj krawedzie obu polowek

prawdopodbnie masz za gesto edge w tych miejscach przez co powstaly przypadkowe "chamfery"

usun je i bedzie ok ;)

Napisano
  • Autor

niestety nie wiem jak sie to robi;/ nie wiem jak pokazac na renderze siatke, to po pierwsze. Po drugie: nie udaje mi sie zweldowac dwóch połówek, nie wiem jak to sie robi. Po trzecie: w miejscach tych ostrych krawedzi mam zazwyczaj tylko jedną linie siatki;/

Napisano

Daj printscreen z viewportu żeby pokazać siatkę.

Do weldowania użyj albo opcji weld w editable poly, albo weld modifier.

Spróbuj kliknąć na jedną z ostrych krawędzi i przesunąć kawałek, jeśli tam gdzie była zostanie inna to znaczy że były dwie krawędzie.

Napisano
  • Autor

nie wiem czy dokładnie o to chodziło:) ale jest, tak to wyglada... a z Weldem: mam tylko "weld" i "target weld" nie wiem jak tym sie posługiwac;/

Napisano
  • Autor

heh, nie wiedziałem ze to tak sie robi z tą siatką:) Poza tym, widziałem Twoje projekty Ania, bardzo mi się podobają:) ja dopiero początkuję.. duuużo pracy mnie czeka

 

 

 

Na razie robiłem tylko na tym, co w miare mam opanowane Mirach. Zdaje sobie sprawdę z tego, że nie znam podstawowych funkcji, nie umiem sie nimi posługiwac;/ a szczerze mówiąc bardzo chcialbym.. metodą prób i błędów nie da sie zrobic wszystkiego niestety... szukalem tutków ale nie mogłem znaleźc, co wskazuje na to, że chyba takie rzeczy wszycsy wiedzą...;/

Napisano

Powiem szczerze, nie moge sie nadziwic ze wydziergales az tak duzo nie znajac podstawowych funkcji programu :D

Pozostaje tylko czekac na dziela sztuki jak tylko opanujesz wiecej Maxa.

 

ps: edytuj posty, nie pisz jednen pod drugim.

Napisano

ja po przeczytaniu 800 stronnicowej książki nie potrafiłem stworzyć ludzkiej sylwetki ;) też jestem pod wrażeniem.

polecam - 3ds max 5 projekty i rozwiązania heliona za 100 zł (ostatnio widziałem je jeszcze w empiku na rynku), może troche łopatologicznie napisane, ale daje naprawde mocne podstawy!

Napisano
  • Autor

Bardzo ciesze sie z tego co piszecie:) miło mi:) metoda prób i błędów. Teraz udało m się usunąc te wstrętne ostre krawędzie:D Gdzieś wyczytałem że można odbicie robic przez symmetry, zrobiłem tak i sie udało, dzieki:) teraz kolejne rednery. Komentujcie:) co mozna dorobic? prosze o komentarze

Napisano

zdaje sie kask ma grubosc plejna i zrobiles go ze sfery :) naloz na ten kask modyfikator shell i pobaw sie tam gruboscia... standardowo na 1.0 jest ustawione :)

 

moze juz wiesz o tym modyfikatorze :)

zycze milej pracy w maxie i powodzenia :)

Napisano
  • Autor
zdaje sie kask ma grubosc plejna i zrobiles go ze sfery :)

 

był zrobiony ze sfery, ale potem go nieco zweziłem. a do propozycji: pobawie sie:) dzieki.

Napisano

i te usta troche nie takie :) sproboj cos z nimi zrobic. troche schowac je czy cos :P he. chyba ze taka miales wizje :)

Napisano
  • Autor

chciałem uwydatnic wszystkie takie zgrubienia na twarzy typu własnie usta, policznki, wystająca broda:) ale mi tez sie one nie podobają, wiec też pobawie sie:) dzieki wielkie:)

Napisano
  • Autor

Hej. Dorzucam nowe rendery obrazujące delikatne zmiany w twarzy (podniesienie brody, zmniejszenie ust itd) oraz zaczatki butów? Czy wygladają naruralnie te buty? Prosze o opinie , komentarze, moze propozycje:) dzieki:)

Napisano
  • Autor

wiem, że bez sznorówek... na razie nie wiem jak zrobic szlufki w butach...;/ pomocyy, sznorówki dużo dodadzą butom

Napisano

uzyj CV CURVES i zrob krzywa z modyfikatorem loft :)

 

do tego musisz z shapes zrobic okrag o danym promieniu jaki bedzie miala sznorowka.

 

musisz pociac buty dobrze i dac INSET na polygony w miejsach sznurowek. pozniej usuwasz te polygony i naciskasz CTRL i znak edgesow lub 2 na klawiaturze. trzymasz shift i extrudujesz do srodka te scianki. pozniej ustawiasz krzywa zeby szla przez dziurki i nakladasz modyfikator loft :) poczytaj o lofcie :)

Napisano
  • Autor

ostatni render na dzisiaj. Zaczatek szlówek. Dzieki heaven;) na razie troche kszywe, ale pójda do poprawki jeszcze:) jakieś rady, prosze...

Napisano

teraz daj chamfery 0,1 lub 0,01 czy cos miedzy na zewnetrznej czesci dziurek. takie za bardzo okragle moim zdaniem tam.:)

 

pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

na razie odstawiam żolnierzyka, cos czuje że trzeba bedzie głowe od nowa zrobic;/ siatka jest taka, że nawet wstydze sie ją pokazywac;/ ale w sumie, to moja pierwsza praca, wiec nie ma czego sie wstydzic. Teraz zabrałem sie za samochodzik, wkrótce mam nadzieje cos wrzuce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności