Posted March 26, 200817 yr Oglądałem sobie na youtube.com róże animacje w 3ds maxie, natrafiłam na coś takiego , próbowałem się wpatrzyć co ona tam włącza co używa, ale słaba jakość ;/ , więc kieruje pytanie do was licząc, że pomożenie. Jak ten gość to robi, tworzy plane modeluje to co ma a później nie wiem skąd tworzy kolejne elementy siatki ;| ?? i drugi taki bardziej drobnostkowy patent, jak on to robi, że plane jest przeźroczysty?? Raczej większość artykułów o modelowaniu samochodów przeglądałem i jakoś tego nie wyczaiłem. Bo szczerze to łączenie splajnów bywa uporczywe i za pełno tego jest ;/ ciężko się połapać, no albo ja aż tak nie umiejętny jestem :PP Pozdro
March 26, 200817 yr Tutek nie jest w całości, te elementy "nie wiem skąd" po prostu nie zosały nagrane. Nowe elementy są ekstrudowane z edgów, rozkazem extrude lub shift+move. Pierwszy element to plane przekonwertowany na poly. Przezroczystość uzyskasz poprzez right klik > properties > see trough Metoda splinów to całkiem coś innego i nie ma z tą metodą wiele wspólnego. Raczej większość artykułów o modelowaniu samochodów przeglądałembiorąc pod uwagę dużą ilość takich artykułów wątpie czy udało ci się przeglądnąć większość.
March 26, 200817 yr Author większą połowę przeglądałem... ale to jak nie było co robić w szkole :P więc nie siedząc przed maxiem :PP ale dzięki może ktoś inny bd jeszcze coś wiedział na ten temat :)
March 26, 200817 yr ale Ania napisała już wszystko o tej metodzie modelowania i o przeźroczystości a skrót to Alt + X
March 26, 200817 yr większą połowę przeglądałem połowy są zawsze równe :p a od przeglądania to zawiele się nie nauczysz