Jump to content

Featured Replies

Posted

Oglądałem sobie na youtube.com róże animacje w 3ds maxie, natrafiłam na coś takiego

, próbowałem się wpatrzyć co ona tam włącza co używa, ale słaba jakość ;/ , więc kieruje pytanie do was licząc, że pomożenie.

Jak ten gość to robi, tworzy plane modeluje to co ma a później nie wiem skąd tworzy kolejne elementy siatki ;| ??

i drugi taki bardziej drobnostkowy patent, jak on to robi, że plane jest przeźroczysty??

Raczej większość artykułów o modelowaniu samochodów przeglądałem i jakoś tego nie wyczaiłem. Bo szczerze to łączenie splajnów bywa uporczywe i za pełno tego jest ;/ ciężko się połapać, no albo ja aż tak nie umiejętny jestem :PP

Pozdro

  • Replies 4
  • Views 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tutek nie jest w całości, te elementy "nie wiem skąd" po prostu nie zosały nagrane.

Nowe elementy są ekstrudowane z edgów, rozkazem extrude lub shift+move. Pierwszy element to plane przekonwertowany na poly.

Przezroczystość uzyskasz poprzez right klik > properties > see trough

 

Metoda splinów to całkiem coś innego i nie ma z tą metodą wiele wspólnego.

 

Raczej większość artykułów o modelowaniu samochodów przeglądałem
biorąc pod uwagę dużą ilość takich artykułów wątpie czy udało ci się przeglądnąć większość.
  • Author

większą połowę przeglądałem... ale to jak nie było co robić w szkole :P więc nie siedząc przed maxiem :PP

ale dzięki może ktoś inny bd jeszcze coś wiedział na ten temat :)

większą połowę przeglądałem
połowy są zawsze równe :p a od przeglądania to zawiele się nie nauczysz

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy