Napisano 26 Marzec 200817 l Oglądałem sobie na youtube.com róże animacje w 3ds maxie, natrafiłam na coś takiego , próbowałem się wpatrzyć co ona tam włącza co używa, ale słaba jakość ;/ , więc kieruje pytanie do was licząc, że pomożenie. Jak ten gość to robi, tworzy plane modeluje to co ma a później nie wiem skąd tworzy kolejne elementy siatki ;| ?? i drugi taki bardziej drobnostkowy patent, jak on to robi, że plane jest przeźroczysty?? Raczej większość artykułów o modelowaniu samochodów przeglądałem i jakoś tego nie wyczaiłem. Bo szczerze to łączenie splajnów bywa uporczywe i za pełno tego jest ;/ ciężko się połapać, no albo ja aż tak nie umiejętny jestem :PP Pozdro
Napisano 26 Marzec 200817 l Tutek nie jest w całości, te elementy "nie wiem skąd" po prostu nie zosały nagrane. Nowe elementy są ekstrudowane z edgów, rozkazem extrude lub shift+move. Pierwszy element to plane przekonwertowany na poly. Przezroczystość uzyskasz poprzez right klik > properties > see trough Metoda splinów to całkiem coś innego i nie ma z tą metodą wiele wspólnego. Raczej większość artykułów o modelowaniu samochodów przeglądałembiorąc pod uwagę dużą ilość takich artykułów wątpie czy udało ci się przeglądnąć większość.
Napisano 26 Marzec 200817 l Autor większą połowę przeglądałem... ale to jak nie było co robić w szkole :P więc nie siedząc przed maxiem :PP ale dzięki może ktoś inny bd jeszcze coś wiedział na ten temat :)
Napisano 26 Marzec 200817 l ale Ania napisała już wszystko o tej metodzie modelowania i o przeźroczystości a skrót to Alt + X
Napisano 26 Marzec 200817 l większą połowę przeglądałem połowy są zawsze równe :p a od przeglądania to zawiele się nie nauczysz