Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hejka,

Zrobiłem oto takie proste stojaki na buty sportowe, na bocznych ścianach jest przewidziane miejsce na logo firmy (ale to już zrobię w ps'ie). Jest to jedna z moich pierwszych praca w 3dsmax i vray'u, piszcie co jest źle i jakbyście to poprawili (zauważyłem kilka błędów ale już nie miałem czasu poprawić). DZIĘKI za opinie

903913778bb6828dm.jpg 3a915b87664e9165m.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co tu poprawiac? spline -> outline -> extrude. Sorry, zrob cos wiecej, tu raczej nie ma co oceniac :)

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor
Co tu poprawiac? spline -> outline -> extrude. Sorry, zrob cos wiecej, tu raczej nie ma co oceniac :)

 

pozdrawiam

 

Masz rację: modelowanie nie było zbyt skomplikowane:)

Miałem nadzieje że podzielicie się ze mną wrażeniami związanymi z ustawieniami materiałów i świateł.

Napisano
Masz rację: modelowanie nie było zbyt skomplikowane:)

Miałem nadzieje że podzielicie się ze mną wrażeniami związanymi z ustawieniami materiałów i świateł.

 

 

Takie rzeczy to w dziale Rendery testowe, testy sharedów. Polecam. Najciekawszy dział :)

Napisano
  • Autor

sand: fakt, dzięki

 

Xiz0r: dziękuję za konstruktywną krytykę

Napisano

Lepsze to niż wybuchająca firanka :-D

Na krawędziach szkła przydałby się chamfer. Tyle.

Napisano
  • Autor
a to robiles z jakiejs referki czy czegos ? ;)

malutko za malo jak na finish 3d

 

1)Nie rozumiem. Chodzi o to czy to robiłem na podstawie jakiegoś tutoriala? Ta scena to taka moja własna twórczość.

2)No właśnie teraz już wiem, to mój pierwszy wątek także musicie mi wybaczyć...

Napisano

referki czyli referencji, wzorowales sie na prawdziwym istniejacym modelu czy poprostu z glowy takie cos wyszlo. Pytalem dlatego ze prosiles o wytkniecie bledu wiec pomyslalem ze sie na czyms wzorowales

Napisano
  • Autor

Aha. Nie wzorowałem się na żadnych referkach;) To jest fragment mojego projektu takiego prostego, przenośnego ekspozytora dla firmy obuwniczej.

W pierwszym poście miałem na myśli to czy mielibyście jakieś sugestie odnośnie ustawień światła (np. tło ma takie jakieś dziwne szare paski, a w scenie "zbiorowej" niebieski stojak ma u góry taki refleks, którego nie umiałem się pozbyć) i co do materiałów (może da się coś pozmieniać żeby bardziej wyglądało jak pleksi [chociaż chyba nie są najgorsze]). Ale już mi wytłumaczono, że ten dział jest stworzony do dyskusji raczej na temat modelowania.

W każdym razie dzięki za zainteresowanie. Za niedługo będę robił coś bardziej skomplikowanego to wrzucę do WIP :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności