Synthax Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 Po zainstalowaniu Maxa 64Bity kiedy prbje zlinkowac dwg (z wersji 2007 i 2004 probowalem obydwu) Max informuje mnie nastepujacym komunikatem. Potem linkuje plik ale brakuje obiektw ktre powstay badz jako booleany w cadzie lub sa blokami w blokach. Co z tym poczac aby Max poprawnie linkowal pliki dwg? Jesli chodzi o enabler, to ktory powinienem uzyc? i czy wgrac go do cada czy maxa?
Lucas Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 A nie da rady po prostu zapisać DWG w formacie 2000 albo 2004? Może nie tego dotyczy problem, ale u mnie 3dsmax w ogóle nie importuje innych niż takie;)
Synthax Napisano 17 Kwiecień 2008 Autor Napisano 17 Kwiecień 2008 Próbowałem. Też nie działa. Gubi po drodze obiekty...
jasiek311 Napisano 18 Kwiecień 2008 Napisano 18 Kwiecień 2008 mialem wczoraj ten sam prblem. do importu dwga do maxa w sumie jest kilka roznych - mozesz xrefem, importem - import - masz 2 opcje - dwg / dxf i sam dwg. ja korzystajac z pierwszej opcji 'importu' - czyli dwg/dxf tez zgubilo mi okbiekty - na rzucie i w viewporetach jedynie, bo z renderem nie bylo problemu. importujac samym dwg - wszystko oki dzialalo. problem chyba polega na tym, ze w scenie najprawdopodobniej juz miales zaimportowana scene dwg z takimi samymi warstwami - przez co max glupieje i nie wie, jak wyswietlac obiekty na tych samych warstwach - to taka moja wlasna teoria... nie wiem, czy sluszna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się