Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie:

Czy da się importować modele z battlefield 2 lub call of duty 4 modern warfare ??

Jeśli się da(a raczej na pewno się da) to niech powie jak to zrobić!

Chyba, że są jakieś skrypty lub pluginy do importu modeli z tych gier, bo np. pobierałem modele, efekty i postacie z gta san andreas za pomocą skryptu

 

Proszę o szybką odpowiedź

z góry THX

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Można ale jest to nielegalne a to forum brzydzi się nielegalnej działalności więc prosze o rozwagę - za łamanie regulaminu wypłacamy atrakcyjne, natychmiastowo wydawane nagrody.

Napisano

cod jest robiony na doomowym silniku z deka podrasowanym. Radiant tak sie zwie edytor do tego silnika. Tam tez możesz luknąć asety, jeżeli cię interesuje jak są zrobione modele... ale wyciąganie modeli z gry jest nielegalne. pozdro

Napisano

Jeżeli developer daje narzędzia do grzebania - tak jak to jest w Battlefieldach to jest to jak najbardziej legalne. Trzeba po prostu softu poszukać na stronie producenta lub na forach poświęconych grze.

Napisano

Ej jak mam importować te modele tym programem do 3ds max. A tak w ogóle to nie mogę się połapać w tym a więc HELP ME. Szczególnie mi zależy na lotniskowcu i samolotach. Proszę o szczegółowy opis

Napisano
A tak w ogóle to nie mogę się połapać w tym a więc HELP ME. Szczególnie mi zależy na lotniskowcu i samolotach. Proszę o szczegółowy opis

 

kurcze, szczegolowy opis lotniskowca? troche tego bedzie...

A tak serio, to moze napisz do czego doszedles i gdzie masz problem. Bo jakos nie liczl bym ze ktos ci napisze podrecznik "Jak nie wiedzac nic przerzucic model z BFa do Maxa"

Napisano

No ok w takim razie:

Otwieram program i w tabelce "rescoures" znajduje ten mój lotniskowiec i przerzucam go do podglądu i dalej nie wiem co zrobić. Chciałbym go eksportować w jakiś plik np. obj. No chyba że jest inny sposób na przerzucenie z tego edytora do 3ds max.

 

Z góry thx za pomoc

Napisano
No ok w takim razie:

No chyba że jest inny sposób na przerzucenie z tego edytora do 3ds max.

 

Naprawdę gdybyś przynajmniej przez 5 minut poszperał dobrze w googlach to znalazłbyś odpowiedzi na wszystkie swoje pytania ;)

 

Poniżej masz 2 linki, które powinny pomóc z importem:

http://209.85.129.104/search?q=cache:q8PmhoSXC2MJ:machinima-tutorials.com/wiki/index.php/Getting_BF2_Models_Into_3ds_Max+how+import+models+from+BF+to+3ds+max&hl=pl&ct=clnk&cd=1&gl=pl

http://209.85.129.104/search?q=cache:X5Tt1XHbXMcJ:mdt.planetbattlefield.gamespy.com/Tutorials/Editing%2520Models/3D%2520-%2520Standard%2520Mesh.shtm+how+import+models+from+BF+to+3ds+max&hl=pl&ct=clnk&cd=5&gl=pl

 

Pozdrawiam :]

Napisano

Nie wiem jak to jest z narzędziami dla BF2, ale przy BF1942 w maxie tworzyło się nowe menu o nazwie Battlefield coś tam...

Napisano

Skorzystałem z tego linku i mam problem z punktem 5. Problem tkwi w tym że nie śmigam tak super w angielskim. Czyżbym miał zamienić pierwszy wers tego pliku na to IMPORT ???

 

Moja pierwsza linijka wygląda tak : macroScript BF2GameTools

buttontext:"BF2 Exporter"

category:"Game Tools BF2"

toolTip:"BF2 Main Exporter"

(

bf2()




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności