Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie:

Czy da się importować modele z battlefield 2 lub call of duty 4 modern warfare ??

Jeśli się da(a raczej na pewno się da) to niech powie jak to zrobić!

Chyba, że są jakieś skrypty lub pluginy do importu modeli z tych gier, bo np. pobierałem modele, efekty i postacie z gta san andreas za pomocą skryptu

 

Proszę o szybką odpowiedź

z góry THX

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zależy w jakim formacie zapisane są modele z gry.Pliki muszą byc zapisane pod odpowienimi formatami(obj.max.3ds.)

Napisano

Można ale jest to nielegalne a to forum brzydzi się nielegalnej działalności więc prosze o rozwagę - za łamanie regulaminu wypłacamy atrakcyjne, natychmiastowo wydawane nagrody.

Napisano

cod jest robiony na doomowym silniku z deka podrasowanym. Radiant tak sie zwie edytor do tego silnika. Tam tez możesz luknąć asety, jeżeli cię interesuje jak są zrobione modele... ale wyciąganie modeli z gry jest nielegalne. pozdro

Napisano

Jeżeli developer daje narzędzia do grzebania - tak jak to jest w Battlefieldach to jest to jak najbardziej legalne. Trzeba po prostu softu poszukać na stronie producenta lub na forach poświęconych grze.

Napisano
  • Autor

hmmmm...... ciągle szukam tych różnych softów do battlefield 2 i cod 4 i nie mogę znaleźć. Może ktoś wie gdzie tego szukać ??

Napisano

przeciez ci dalem link do narzedzi dla bf2 w trzecim poscie!!!!!!

Napisano
  • Autor

Ej jak mam importować te modele tym programem do 3ds max. A tak w ogóle to nie mogę się połapać w tym a więc HELP ME. Szczególnie mi zależy na lotniskowcu i samolotach. Proszę o szczegółowy opis

Napisano
A tak w ogóle to nie mogę się połapać w tym a więc HELP ME. Szczególnie mi zależy na lotniskowcu i samolotach. Proszę o szczegółowy opis

 

kurcze, szczegolowy opis lotniskowca? troche tego bedzie...

A tak serio, to moze napisz do czego doszedles i gdzie masz problem. Bo jakos nie liczl bym ze ktos ci napisze podrecznik "Jak nie wiedzac nic przerzucic model z BFa do Maxa"

Napisano
  • Autor

No ok w takim razie:

Otwieram program i w tabelce "rescoures" znajduje ten mój lotniskowiec i przerzucam go do podglądu i dalej nie wiem co zrobić. Chciałbym go eksportować w jakiś plik np. obj. No chyba że jest inny sposób na przerzucenie z tego edytora do 3ds max.

 

Z góry thx za pomoc

Napisano
No ok w takim razie:

No chyba że jest inny sposób na przerzucenie z tego edytora do 3ds max.

 

Naprawdę gdybyś przynajmniej przez 5 minut poszperał dobrze w googlach to znalazłbyś odpowiedzi na wszystkie swoje pytania ;)

 

Poniżej masz 2 linki, które powinny pomóc z importem:

http://209.85.129.104/search?q=cache:q8PmhoSXC2MJ:machinima-tutorials.com/wiki/index.php/Getting_BF2_Models_Into_3ds_Max+how+import+models+from+BF+to+3ds+max&hl=pl&ct=clnk&cd=1&gl=pl

http://209.85.129.104/search?q=cache:X5Tt1XHbXMcJ:mdt.planetbattlefield.gamespy.com/Tutorials/Editing%2520Models/3D%2520-%2520Standard%2520Mesh.shtm+how+import+models+from+BF+to+3ds+max&hl=pl&ct=clnk&cd=5&gl=pl

 

Pozdrawiam :]

Napisano

Nie wiem jak to jest z narzędziami dla BF2, ale przy BF1942 w maxie tworzyło się nowe menu o nazwie Battlefield coś tam...

Napisano
  • Autor

Skorzystałem z tego linku i mam problem z punktem 5. Problem tkwi w tym że nie śmigam tak super w angielskim. Czyżbym miał zamienić pierwszy wers tego pliku na to IMPORT ???

 

Moja pierwsza linijka wygląda tak : macroScript BF2GameTools

buttontext:"BF2 Exporter"

category:"Game Tools BF2"

toolTip:"BF2 Main Exporter"

(

bf2()

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności