Napisano 27 Kwiecień 200816 l Uczę sie rozkładać uvw e blenderze, podczas edycyj edge są wyświetlane jako przerywane linie, są słabo widoczne. Jak zmienić wyświetlanie na normalne linie??? dziękuje.
Napisano 8 Maj 200816 l Autor które okno to uvw view. Jak w window type wybieram uvw/ ie > view > properites to w oknie jest tylko opcja load. Przy 3d viwe w window type mam view properities ale tam także nie znalazłem draw type :( mam blendera 2.45 Pomocy!
Napisano 8 Maj 200816 l daj screena z tymi przerywanymi krawędziami bo cięzko z czaić co masz na myśli mój 666 post :D
Napisano 9 Maj 200816 l które okno to uvw view. Jak w window type wybieram uvw/ ie > view > properites to w oknie jest tylko opcja load. Przy 3d viwe w window type mam view properities ale tam także nie znalazłem draw type :( mam blendera 2.45 Pomocy! w twojej wersji tego nie ma, sciagnij ta http://download.blender.org/release/Blender2.46rc/blender-2.46-RC4-windows.exe poza tym zawsze mozesz sobie przeniesc rozlozona siatke obok przestrzeni na tekture i nie bedziesz mial problemow z widocznoscia
Napisano 12 Maj 200816 l Autor Nie wiem nie wiem nie wiem :P dzisiaj odpalam żeby Wam zrobić screena i wszystkie linie są wyświetlane normalnie ot tak ?! dzięki :)
Napisano 14 Maj 200816 l Autor Wcisnąłem jakiś skrót klawiszowy i znowu wróciły http://img177.imageshack.us/img177/8538/edgejv2.jpg
Napisano 15 Maj 200816 l kurde, bylem przekonany ze piszesz o krawedziech na plaszczyznie UV pierwszy raz takie cos widze i watpie zeby to byla jakas opcja blendera, predzej jakis blad w wyswietlaniu - na jakim systemie operacyjnym pracujesz?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto