Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Uczę sie rozkładać uvw e blenderze, podczas edycyj edge są wyświetlane jako przerywane linie, są słabo widoczne. Jak zmienić wyświetlanie na normalne linie??? dziękuje.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

które okno to uvw view. Jak w window type wybieram uvw/ ie > view > properites to w oknie jest tylko opcja load. Przy 3d viwe w window type mam view properities ale tam także nie znalazłem draw type :( mam blendera 2.45 Pomocy!

Napisano

daj screena z tymi przerywanymi krawędziami bo cięzko z czaić co masz na myśli

 

 

mój 666 post :D

Napisano
które okno to uvw view. Jak w window type wybieram uvw/ ie > view > properites to w oknie jest tylko opcja load. Przy 3d viwe w window type mam view properities ale tam także nie znalazłem draw type :( mam blendera 2.45 Pomocy!

 

w twojej wersji tego nie ma, sciagnij ta http://download.blender.org/release/Blender2.46rc/blender-2.46-RC4-windows.exe

 

poza tym zawsze mozesz sobie przeniesc rozlozona siatke obok przestrzeni na tekture i nie bedziesz mial problemow z widocznoscia

Napisano
  • Autor

Nie wiem nie wiem nie wiem :P dzisiaj odpalam żeby Wam zrobić screena i wszystkie linie są wyświetlane normalnie ot tak ?! dzięki :)

Napisano

kurde, bylem przekonany ze piszesz o krawedziech na plaszczyznie UV

 

pierwszy raz takie cos widze i watpie zeby to byla jakas opcja blendera, predzej jakis blad w wyswietlaniu - na jakim systemie operacyjnym pracujesz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności