Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

moje pierwsze zmagania z zbrushem...głowa nieskończona z powodu komputera....nie daje rady;/

67083862bp3.th.jpg

95418197gw1.th.jpg

44239972wj2.th.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jestem specjalistą od twarzy ale wydaje mi się, że ucho ma za mało fałdek i za bardzo stapia się z głową, dwie krawędzie nad ustami są za daleko od siebie i za głęboko wchodzą w nos, który powinien chyba trochę płynniej łączyć się ze skórą twarzy (no chyba że tak wygląda oryginalny model). A poza tym fajnie. Myślę, że dodatkowego efektu dodałaby szyja

Napisano
  • Autor

symetria ludzkiej twarzy to złudzenie, twarze nigdy nie są symetryczne np uszy u każdego człowieka jedno jest wyżej a drugie niżej tak samo jedno bardziej wystaje a drugie mniej...:) oczywiscie niedopracowane sa szczegoly poniewaz komputer nie daje rady;/ ale takie ogolne zarysy moge robic...:) dziekuje za rade...co do szyi...masz racje:) dorobie ja:)

Napisano

"Niedopracowane szczegóły" to akurat najmniejszy problem tej mordki, ogólna bryłka leży i kwiczy.

Napisano

Jak komputer nie daje rady to zrób lepszą bazę a wyciśniesz więcej poly tam gdze Ci potrzeba.

Napisano
  • Autor

Gotham...co to znaczy "leży i kwiczy"? moglbys troche rozwinac swoja wypowiedz aby chociaz troche przypominala konstruktywna krytyke?

Napisano

Leży i kwiczy to wyrafinowany skrót myślowy, którego niezmierna konkretność jest przełamywana względami metafizycznymi- wszystko zależy od kontekstu. Jedni mogą to interpretować jako "brak żuchwy", inni pewnie jako "broda jak młotek" czy też "strasznie to płaskie", ale prawda leży dużo głębiej i łączy sobie zaburzone proporcje, braki anatomiczne z niemądrym tłumaczeniem się możliwościami kompa.

 

Pozdrawiam,

Napisano

jak na pierwszy raz to nie jest zle, no masz tam jescze pare rzeczy do poprawy, brwi sa za bardzo podciagniete do gory po zewnetrznej stronie, nasada nosa jest zbyt nisko, nos to jakas jedna trzecia twarzy, wiec gdybys podciagnela nasade nosa troche wyzej bylo by ok, cala twarz jest z frontu troche plaska brakuje tam ksztaltu, niewiem czy robisz ta glowe z jakiejs bazy czy z sphery, jesli zaczynasz z sphery to moze znajdz jakas wczesniej gotowa baze, to komp ci wiecej poly wycisnie

 

mam nadzieje ze choc troche pomoglem:)

Napisano
  • Autor

dziekuje bardzo:) poprawie to:) a glowe nie robie z zadnej bazy...ale trzeba bedzie o tym pomyslec:)

Napisano

Nieźle jak na pierwszy raz, ja miałem o wiele gorszy... A teraz głowa, fałdy w uchu źle wyglądają i są "pogniecione", pod i obok ust jest źle http://img76.imageshack.us/img76/3662/modiolus1dr5.jpg

żuchwa jakoś tak długa się wydaje, powieki wyglądają krzywo.. Na początek radzę poćwiczyć modelować/ skulptować ogólny kształt głowy. Spróbuj zrobić teraz jakąś baze z samych czworokątówy (najlepiej zblionych do kwadratu) i potem w zb się pobawić i patrzeć na jakieś refki podczas modelowania, z czasem nauczysz się już robić głowy bez oglądania na refki.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności