Napisano 3 Maj 200816 l moje pierwsze zmagania z zbrushem...głowa nieskończona z powodu komputera....nie daje rady;/
Napisano 3 Maj 200816 l Nie jestem specjalistą od twarzy ale wydaje mi się, że ucho ma za mało fałdek i za bardzo stapia się z głową, dwie krawędzie nad ustami są za daleko od siebie i za głęboko wchodzą w nos, który powinien chyba trochę płynniej łączyć się ze skórą twarzy (no chyba że tak wygląda oryginalny model). A poza tym fajnie. Myślę, że dodatkowego efektu dodałaby szyja
Napisano 3 Maj 200816 l Autor symetria ludzkiej twarzy to złudzenie, twarze nigdy nie są symetryczne np uszy u każdego człowieka jedno jest wyżej a drugie niżej tak samo jedno bardziej wystaje a drugie mniej...:) oczywiscie niedopracowane sa szczegoly poniewaz komputer nie daje rady;/ ale takie ogolne zarysy moge robic...:) dziekuje za rade...co do szyi...masz racje:) dorobie ja:)
Napisano 3 Maj 200816 l "Niedopracowane szczegóły" to akurat najmniejszy problem tej mordki, ogólna bryłka leży i kwiczy.
Napisano 3 Maj 200816 l Jak komputer nie daje rady to zrób lepszą bazę a wyciśniesz więcej poly tam gdze Ci potrzeba.
Napisano 3 Maj 200816 l Autor Gotham...co to znaczy "leży i kwiczy"? moglbys troche rozwinac swoja wypowiedz aby chociaz troche przypominala konstruktywna krytyke?
Napisano 3 Maj 200816 l Leży i kwiczy to wyrafinowany skrót myślowy, którego niezmierna konkretność jest przełamywana względami metafizycznymi- wszystko zależy od kontekstu. Jedni mogą to interpretować jako "brak żuchwy", inni pewnie jako "broda jak młotek" czy też "strasznie to płaskie", ale prawda leży dużo głębiej i łączy sobie zaburzone proporcje, braki anatomiczne z niemądrym tłumaczeniem się możliwościami kompa. Pozdrawiam,
Napisano 4 Maj 200816 l jak na pierwszy raz to nie jest zle, no masz tam jescze pare rzeczy do poprawy, brwi sa za bardzo podciagniete do gory po zewnetrznej stronie, nasada nosa jest zbyt nisko, nos to jakas jedna trzecia twarzy, wiec gdybys podciagnela nasade nosa troche wyzej bylo by ok, cala twarz jest z frontu troche plaska brakuje tam ksztaltu, niewiem czy robisz ta glowe z jakiejs bazy czy z sphery, jesli zaczynasz z sphery to moze znajdz jakas wczesniej gotowa baze, to komp ci wiecej poly wycisnie mam nadzieje ze choc troche pomoglem:)
Napisano 4 Maj 200816 l Autor dziekuje bardzo:) poprawie to:) a glowe nie robie z zadnej bazy...ale trzeba bedzie o tym pomyslec:)
Napisano 4 Maj 200816 l Nieźle jak na pierwszy raz, ja miałem o wiele gorszy... A teraz głowa, fałdy w uchu źle wyglądają i są "pogniecione", pod i obok ust jest źle http://img76.imageshack.us/img76/3662/modiolus1dr5.jpg żuchwa jakoś tak długa się wydaje, powieki wyglądają krzywo.. Na początek radzę poćwiczyć modelować/ skulptować ogólny kształt głowy. Spróbuj zrobić teraz jakąś baze z samych czworokątówy (najlepiej zblionych do kwadratu) i potem w zb się pobawić i patrzeć na jakieś refki podczas modelowania, z czasem nauczysz się już robić głowy bez oglądania na refki. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto