piotrekde Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 (edytowane) Przedstawiam kadry z animacji, która niedługo postaram się opublikowac. Postacie wykonane w ZBrushu, render w 3ds max, reszta w After Effect i Photoshopie. Ogladaj beast avi 1024x524 (16.41 MB) Edytowane 4 Wrzesień 2008 przez piotrekde
Razor_ Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 (edytowane) No... mi się podoba. Edytowane 12 Maj 2008 przez Razor_
piotrekde Napisano 10 Maj 2008 Autor Napisano 10 Maj 2008 (edytowane) mam problem z umieszczeniem zdjec. Edytowane 5 Sierpień 2008 przez piotrekde
Temporal Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 czemu to jest w finished jesli nie jest skonczone?
piotrekde Napisano 12 Maj 2008 Autor Napisano 12 Maj 2008 przedstawione klatki sa obrobione, natomiast cala animacja jeszcze powstaje.
Temporal Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 no to powinno byc w WIPie bo tak to kazdy bedzie umieszczal w finishu cos co zaczal i na takie pytania jak moje odpisywal ze praca powstaje
Levus Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Fajnie wygląda, jak animacja będzie robić takie wrażenie jak screeny to może być wypas. Na tym drugim modelu widać błędy w mapowaniu w okolicy nosa i na uchu jakiś jinx. Na pierwszym modelu płatki nosa też. W sumie to nie wiem czy powinienem to oceniać, może taka ich uroda i trudno wnioskować z tego co pokazałeś.
piotrekde Napisano 23 Maj 2008 Autor Napisano 23 Maj 2008 jasne, ze powienienes oceniac. a to z krostami na nosie to dlatego, ze staralem sie naddac postaciom bardziej naturalny wyglad i zeby kazda z nich miala swoja przeszlosc. przykladem tego sa pozostalosci po tradziku mlodzienczym jakie nie trudno zauwazyc. a co do tych wypryskow to masz racje. wynikaja moze raczej z mojego lenistwa niz bledu programu. :)
Ania Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 Pierwszy obrazek jeszcze jako taki, jedynie specular mapa kiepska i ciało wygląda trochę jak z gumy. Drugi ma kompletnie porozciąganą teksturę na nosie, na uchu widać jakieś czarne kreski które wyglądają jak błędy, i oczy jakby niedopracowane. Oba obrazki są za ciemne. Jako klatki animacji mogę sobie wyobrazić że to wygląda bardzo dobrze i pasuje, ale jakoś nie przemawia do mnie jako gotowa praca.
piotrekde Napisano 24 Czerwiec 2008 Autor Napisano 24 Czerwiec 2008 W dziale WIP umiescilem wczoraj modele z animacji. Prosze nie zwracac uwagi na uszy, bo one beda schowane pod wlosami albo pod kapturem. A nochal w drugim modelu naprawde taki ma byc :) Cala animacja bedzie w takim ciemnym klimacie. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=707546#post707546
Rekomendowane odpowiedzi