lu Napisano 30 Styczeń 2004 Share Napisano 30 Styczeń 2004 musze odjac od jednego obiektu bardzo duzo innych obiektow..jak to zrobic najszybciej i najsprawniej ? od obiektu grupy odjac nie moge. chyba ze najpierw polacze obiekty boolean - union. ale roboty ciagle duzo. jest jakis szybszy sposob ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigBird Napisano 2 Luty 2004 Share Napisano 2 Luty 2004 Miestety przedmowca ma rac je ! bolean jest to du** trzeba niestety zawsze je polacyc w jeden obiekt i potem odrazu wytloczyc w innym przypadku przy prubie 3 lub 4 zacznie ci sie model sypac (beda znikac facy albo nic sie nie bedzie dziac) Maxik jest nieprzewidywalny niestety ! Pozdro i powodzenia bo bedziesz go potrzebowal [lol2] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sinkit Napisano 22 Luty 2004 Share Napisano 22 Luty 2004 a ja myslalem ze max u mnie tylko nie chce dzialac poprawnie bo boolean mi dziala naprawde do du** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 22 Luty 2004 Share Napisano 22 Luty 2004 Ludzie. Nie przesadzajcie. Booleanem nie rzeźbi sie jak dłutem czy czymś takim, ale w wielu przypadkach on bardzo pomaga. Nie można powiedzieć ze jest do dupy, bo to nie prawda. Sypie sie przy bardziej skomplikowanych działaniach - prawda, ale często wynika to ze złej siatki, którą to my wcześniej stworzyliśmy. Tyle ode mnie. A jesli ktoś na prawde nie lubi booleana to niech orbi na editable poly. Cut to potężne narzędzie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi