adek Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Jonas Ussing zamieścił na swojej stronie krótki making of reklamy K?rg?rden, którą stworzył wraz z duńskim studiem Minerva Film. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=161 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 Dobre :) chociaż imho pieczywko za bardzo sie błyszczało w niektórych miejscach ;) szkoda,że tak mało pokazali z mofa. wiem, że roboty było tam na pewno o wiele więcej :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 po co robili zdjecie mirrorball'a w greenboxie ? zeby symulowac biały kocyk mapka hdri, lol ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gith Napisano 14 Maj 2008 Share Napisano 14 Maj 2008 Hmm, to taki standardzik w zasadzie, jesli chodzi o cos takiego.. ladny shading, ale jak juz Tweety wspomnial troszke przesadzili gdzieniegdzie. Najbardziej odstaje tlo z brakiem wieloplanu, ale to tylko w pierwszym ujeciu widac najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karrde Napisano 14 Maj 2008 Share Napisano 14 Maj 2008 po co robili zdjecie mirrorball'a w greenboxie ? zeby symulowac biały kocyk mapka hdri, lol ? Żeby złapać oświetlenie i balans bieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SYmek Napisano 14 Maj 2008 Share Napisano 14 Maj 2008 Dobry przykład na to, jak niektóre wyzwania w grafice 3d są w gruncie rzeczy kwadraturą koła. Pieczywo miało się animować, to jasne, no ale jak animować pieczywo, żeby to wyglądało dobrze? Bo ta animacja, mimo że taki minimal, nie wygląda dobrze. Pieczywo nie powinno się tak odkształcać, a się odkształca..., no ale jak animować bez odkształceń... etc niezła figura... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 14 Maj 2008 Share Napisano 14 Maj 2008 Karrde- no pewnie, tak, nie jestem expertem w tej dziedzinie, ale na 1szy rzut oka wygladalo to dziwnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 16 Maj 2008 Share Napisano 16 Maj 2008 ttaaddeekk: głownie po to, żeby oświetlacz mógł świecić mapką HDRI zamiast symulować światłami kolory oświetlenia. to szybki i efektywny sposób, ale wymaga większej mocy obliczeniowej podczas renderingu, żeby wpaść na flickeringu. dodatkowo z tego materiału HDRI spokojnie można zrobić mapę reflection która idealnie pokryje się z oświetleniem. jednym słowem: duże uproszczenie roboty. chociaż widać, że panowie zaświecili jeszcze jednym lub dwoma światełkami bardziej z przodu: screen z "HDRI lightning" screen z "Final Shot" oprócz korekty globalnej dodatkowo doszło jeszcze co najmniej jedno światełko, jak mniemam tuż obok kamery skierowane na pierwsze pieczywka. ogólnie to prosta robota: kamera płynna, łatwa do trackingu, światełko też bardzo przyjemne, jedyne co było imho skomplikowane, to "CG trawa" i ten ładny displacement na bułeczkach. reszta to standardy jakie obowiązują nawet w Polsce. bułka z masłem ;) co nie oznacza bynajmniej, że brzydkie. bardzo fajna reklama :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się