Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siema, od dziś jestem posiadaczem 3ds Maxa lecz na razie nic nie umiem nim robić. Mam wielką prośbę, pilnie potrzebuje modelu 3D blatu deskorolki, czy jesli ktos z Was ma taki na twardym dysku to prosze o kontakt :) bardzo mi na tym zalezy. Dziekuje.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no ja akurat nie mam, ale to chyba łatwo jakoś wymodelować można, jeśli potrzebujesz wskazówek jak to wymodelować wlaśnie to napisz tutaj ze masz taką potrzebe a napewno pomoge, i pewnie nie tylko ja

 

zastanawia mnie dlaczego tylko sam blat potrzebujesz

Napisano
  • Autor

potrzebuje w zasadzie samego blatu bo chce go zaprojektowac do gry "Second life" gdzie tam nie wyjdzie mi z taka krzywizna jak potrzeba :) reszte rzeczy moge zrobic w SL, to nie trudne ale blat :( tego nie umiem...

Napisano

ja akurat nie wiem jak to jest z modelami z maxa do SL, nigdy sie tym nie interesowałem, nie wiem czy to tak wystrczy zrobić i już

Napisano
  • Autor

no tak, wystarczy zrobic i po prostu w SL dajesz "upload" musisz to zapisac jako sculpted texture czy jakos tak i potem poprostu nakladasz ja na sculpted prima i ten robi sie dokladnie taki jak zrobiles w maxie.. problem w tym ze trzeba to jeszcze zrobic :) a nie wiem jak zrobic ta deskorolke :)

Napisano

a ile to ma mieć poly? i jak dokładen to ma być, bo można zrobić bardzo dokłanie, wszystki zagięcia, śruby itd, a może to być zwykła płaska deska

Napisano
  • Autor

to znaczy własnie nie musi byc takiej precyzji jesli chodzi o sruby, nakretki itd. ale chcialbym by blat byl oddany dosc precyzyjnie (krztalt, zagiecia)

Napisano

a to ma być zmapowane ? i jak z teksturami? aha, i w jakim formacie ma byc model, .obj?

Napisano

Ostatnio w galerii 3d ktos pokazal deskorolke. poszukaj, zapytaj, moze sie podzieli.

Napisano
  • Autor

dokładnie to nie wiem, wiem że można używać "Blendera" lub dowolnego programu 3D i że ma być to zapisane jako tekstura, a cos dokladnie to "sculpted texture" żeby nałozyc to na prima, ktory przeformuje sie na pozadany krztalt

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności