Skocz do zawartości

Scena 3D: Pokój szpitalny


cichysit

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczynam kolejna prace, po skonczeniu pokoju, przechodze w inny klimat-klimat grozy:). Scenka ma przedstawiac opuszczony pokoj szpitalny, bedA♦ tam wszystkie podstawowe przedmioty jak w gabinecie lekarskim. Ma mi9ec specyficzny kimat, wszystko w odcienaich szarosci i pokryte kurzem lub rdza, powybiajne szyby itd. Mam nadzeje, że wyjdzie tak jak sobie to wyobrażam. Na razie umieszczam moje pierwsze modele:

15bbd773b16aa15e.jpg

 

7bc6eedcd3d7fbd9.jpg

Edytowane przez cichysit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

po dluzszej przerwie upek, na razie wstepny render, dodam jeszcze pare rzeczy, krzeseka, troche szkla, lozko i lampe i co mi do glowy przyjdzie, a wyglada to tak:

P.S: jednego mi brakuje w tej pracy-klimatu i bede sie staral, zeby go stworzyc, ma ktos moze jekies rady, bylbym wdzieczny, szczegolnie mi chodzi o swiatlo zza okien, chcailbym zeby bylo takie lekko mgliste

8f8abf1d16163871.jpg

Edytowane przez cichysit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zza okien mógłbyś dać Volumetric light, trochę przyciemnić scenę i nasyfic gdzie się da ;). A moze nawet ściany troszkę jakąś starą zaschniętą krwią pomazać ? ( wiem, wiem, horror już robię, ale jakoś tak klimaciku by nabrało mrocznego ]:> ) Na ścianę za drzwiami dałbym inną, ale też obdrapaną teksturę, zwykle hol inaczej się maluje niż gabinety :) Drzwi trochę uszczerbić gdzieniegdzie, też by chyba było w dobrym-mrocznym tonie. Ogólnie to pracka ciekawa, choć jeszcze troszkę pusta. Pracuj dalej ! Czekam na dalsze rendery :) Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby promienie wpadaly to jest vray sun jak dobrz mowie

a jak uzyje directa badz vraylighta to nie beda wpadac promienie?:>

 

 

Co do pracy te wyglada dosc dziwnie jezeli modele wydaja sie wygladac dosc spoko to materialy odstraszaja i to w negatywnym znaczeniu. Wiem ze chciales uzyskac ponure miejsce z brudem ale to nie wyszlo za realistycznie od taki chaos estetyczny. Gdyby ktos zapuscil to pomieszczenie to napewno by tak losow i dziwacznie by sie nie pobrudzilo i wychropowiatalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

a mnie się podoba, jest ślicznie :o), moze nie idealnie ale plastycznie, nie wiem czy nie bardziej nawet lezy mi ta wersja 1, ogólnie od razu 1 skojazenie to gry z serii silent hill, wydaje mi sie ze ten specyficzny klimacik to głownie zasługa tego kontrastu , mozesz cos napisać wiecej jak go uzyskales?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stanowczo za duży bump tego dirta na suficie.

 

Ja bym był za usunięciem słońca, tylko światło niebezpośrednie, albo przynajmniej je zmiękczyć. Volume light na takim ostrym chyba nie będzie wyglądało najlepiej. Pare razy z tego próbowałem korzystać, ale bezskutecznie.

 

Ogólnie to klimacik jest... Dodaj jeszcze parę śmieci - strzykawki, tabletki, pudełka itp, kamerę VRayPhysical z DOFem, skup na tym stole, na którym będzie leżało martwe rozgrzebane ciało rodem z Penumbry (ew. przykryty bipet:p już z tego korzystałem, efekt nienajgorszy)

I dopasuj nieco bardziej tekstury do siatki i obiektów tzn. zacieki z sufitów, ślady krwi itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności