ciacho191 Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 Witam mam taki znowu problem jak zrobić trawę jak do gier żeby się tyle nie ręderowała i żeby mało wymagała?
Destroyer Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 textura na płaskiej geometrii lub kilku + mapka opacity możesz nawet pomodelować osobne źdźbła ale w grach to raczej tak nie ma :) ale co ja tam wiem:P
maczuga Napisano 18 Maj 2008 Napisano 18 Maj 2008 fikołek: w crysisie na wysokich i b. wysokich detalach każde źdźbło jest oddzielnym modelem :P a co do tematu, to właściwie tak jak mówił fikołek, plane + tekstura + opacity map, skopiować tego plane'a tak ze 100 razy i rozrzucić tam gdzie trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się