ciacho191 Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Witam mam taki znowu problem jak zrobić trawę jak do gier żeby się tyle nie ręderowała i żeby mało wymagała? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 textura na płaskiej geometrii lub kilku + mapka opacity możesz nawet pomodelować osobne źdźbła ale w grach to raczej tak nie ma :) ale co ja tam wiem:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
maczuga Posted May 18, 2008 Share Posted May 18, 2008 fikołek: w crysisie na wysokich i b. wysokich detalach każde źdźbło jest oddzielnym modelem :P a co do tematu, to właściwie tak jak mówił fikołek, plane + tekstura + opacity map, skopiować tego plane'a tak ze 100 razy i rozrzucić tam gdzie trzeba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now