P4VV37 Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Jak odkształcić siatkę wg. mapy? raki displacement ale na poziomie siatki nie renderera, narzędzie sculp by się nadało ale ono mapuje teksturę na kuli, ja chcę żeby mapowało ją na płaskiej powieszchni. Po prostu żeby siatka plane się odkształciła.
ca mel Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Displacement i w opcjach modify skonwertuj do polygonow. Pozdr.
Destroyer Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 modify-> convert displacement to poly lub coś podobnego nie pamiętam dokładnie
P4VV37 Napisano 31 Maj 2008 Autor Napisano 31 Maj 2008 Dzięki, znalazłem to i myślałem że edytowałem wiadomość, ale chyba jednak nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się