wizz Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Witam. Mam nastepujący problem, kilkanascie obiektów spada na ziemie od której powinny sie normalnie odbić ale nie chce zeby odbijały sie od siebie :) w opsjach rigidbody nie widze zadnej takiej funkcji :o będe wdzieczny jesli mi ktos powie gdzie i czy to sie wogóle da tak ustawic :) pozdro
Destroyer Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 oto nadciągam z rozwiązaniem :D albo i dwoma :) 1. jak obiektów nie jest jakoś specjanie dużo możesz dać każdemu inny colision layer a podłożu/ temu z czym mają kolidować -1 dzięki temu wszystko będzie kolidowało z podłożem ale nic z sobą nawzajem 2. mozesz zrobić z tego nCloth wyłączyć colision dla obiektów i dać w solverze colision ground plane jeśli mają kolidować z czymś płaski jeśli nie to możesz znowu pobawić się colision layerami nie znam się wcale na dynamice więc tylko tak mogę pomóc :P
ca mel Napisano 26 Maj 2008 Napisano 26 Maj 2008 Witam. Mam nastepujący problem, kilkanascie obiektów spada na ziemie od której powinny sie normalnie odbić ale nie chce zeby odbijały sie od siebie :) w opsjach rigidbody nie widze zadnej takiej funkcji :o będe wdzieczny jesli mi ktos powie gdzie i czy to sie wogóle da tak ustawic :) pozdro A trzecie i chyba najprostrze jest takie, ze w menu solvers masz opcje - Set interpenetration lub collision. Zaznaczasz obiekty ktore maja sie przenikac i wybierasz interpenetration. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się