Napisano 25 Maj 200816 l Witam. Mam nastepujący problem, kilkanascie obiektów spada na ziemie od której powinny sie normalnie odbić ale nie chce zeby odbijały sie od siebie :) w opsjach rigidbody nie widze zadnej takiej funkcji :o będe wdzieczny jesli mi ktos powie gdzie i czy to sie wogóle da tak ustawic :) pozdro
Napisano 25 Maj 200816 l oto nadciągam z rozwiązaniem :D albo i dwoma :) 1. jak obiektów nie jest jakoś specjanie dużo możesz dać każdemu inny colision layer a podłożu/ temu z czym mają kolidować -1 dzięki temu wszystko będzie kolidowało z podłożem ale nic z sobą nawzajem 2. mozesz zrobić z tego nCloth wyłączyć colision dla obiektów i dać w solverze colision ground plane jeśli mają kolidować z czymś płaski jeśli nie to możesz znowu pobawić się colision layerami nie znam się wcale na dynamice więc tylko tak mogę pomóc :P
Napisano 26 Maj 200816 l Witam. Mam nastepujący problem, kilkanascie obiektów spada na ziemie od której powinny sie normalnie odbić ale nie chce zeby odbijały sie od siebie :) w opsjach rigidbody nie widze zadnej takiej funkcji :o będe wdzieczny jesli mi ktos powie gdzie i czy to sie wogóle da tak ustawic :) pozdro A trzecie i chyba najprostrze jest takie, ze w menu solvers masz opcje - Set interpenetration lub collision. Zaznaczasz obiekty ktore maja sie przenikac i wybierasz interpenetration. Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto