Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam nastepujący problem, kilkanascie obiektów spada na ziemie od której powinny sie normalnie odbić ale nie chce zeby odbijały sie od siebie :) w opsjach rigidbody nie widze zadnej takiej funkcji :o będe wdzieczny jesli mi ktos powie gdzie i czy to sie wogóle da tak ustawic :) pozdro

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 850
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oto nadciągam z rozwiązaniem :D

albo i dwoma :)

1. jak obiektów nie jest jakoś specjanie dużo możesz dać każdemu inny colision layer a podłożu/ temu z czym mają kolidować -1 dzięki temu wszystko będzie kolidowało z podłożem ale nic z sobą nawzajem

 

2. mozesz zrobić z tego nCloth wyłączyć colision dla obiektów i dać w solverze colision ground plane jeśli mają kolidować z czymś płaski jeśli nie to możesz znowu pobawić się colision layerami

 

nie znam się wcale na dynamice więc tylko tak mogę pomóc :P

Napisano
Witam. Mam nastepujący problem, kilkanascie obiektów spada na ziemie od której powinny sie normalnie odbić ale nie chce zeby odbijały sie od siebie :) w opsjach rigidbody nie widze zadnej takiej funkcji :o będe wdzieczny jesli mi ktos powie gdzie i czy to sie wogóle da tak ustawic :) pozdro

 

A trzecie i chyba najprostrze jest takie, ze w menu solvers masz opcje - Set interpenetration lub collision. Zaznaczasz obiekty ktore maja sie przenikac i wybierasz interpenetration.

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności