Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam nastepujący problem, kilkanascie obiektów spada na ziemie od której powinny sie normalnie odbić ale nie chce zeby odbijały sie od siebie :) w opsjach rigidbody nie widze zadnej takiej funkcji :o będe wdzieczny jesli mi ktos powie gdzie i czy to sie wogóle da tak ustawic :) pozdro

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

oto nadciągam z rozwiązaniem :D

albo i dwoma :)

1. jak obiektów nie jest jakoś specjanie dużo możesz dać każdemu inny colision layer a podłożu/ temu z czym mają kolidować -1 dzięki temu wszystko będzie kolidowało z podłożem ale nic z sobą nawzajem

 

2. mozesz zrobić z tego nCloth wyłączyć colision dla obiektów i dać w solverze colision ground plane jeśli mają kolidować z czymś płaski jeśli nie to możesz znowu pobawić się colision layerami

 

nie znam się wcale na dynamice więc tylko tak mogę pomóc :P

Napisano
Witam. Mam nastepujący problem, kilkanascie obiektów spada na ziemie od której powinny sie normalnie odbić ale nie chce zeby odbijały sie od siebie :) w opsjach rigidbody nie widze zadnej takiej funkcji :o będe wdzieczny jesli mi ktos powie gdzie i czy to sie wogóle da tak ustawic :) pozdro

 

A trzecie i chyba najprostrze jest takie, ze w menu solvers masz opcje - Set interpenetration lub collision. Zaznaczasz obiekty ktore maja sie przenikac i wybierasz interpenetration.

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności