Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

To moja pierwsza praca którą daje na forum, chce ja skończyć a jest kiepsko narazie - jak tak patrze to odstaje od reszty prac w tym dziale - ale nie ma działu dla lamerów:), prosze o jakies rady - jak poradzic sobie ze swiatłem, materiałami... moze dostane kopa to sie wezme do roboty. Drzewka z archmodels. Model budynku robiony w autocadzie. Renderowane w Vray.

 

ps. macie jakiś sposób na trawe?

acha .... ten swiecący kwadrat to okno ukryte za tymi listewkami - jakos dziwnie odbiło swiatło.

scena1modow7.jpg

Edytowane przez scirocco
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trawa jest nawet fajna, ale przeszkadzają te pasy. Dodaj trochę przedmiotów wewnątzr domu, żeby było coś widać w oknach.

Napisano

własnie - pasy, to cos z mapowaniem. Jak sie tego pozbyć? To że pusto to wiem, ale jak dodam jeszcze drzewo z tyłu i samochód pod wiata to wywala mi sie vray. Teraz nie jest jeszcze zle bo mam vray 1.5 rc5, na rc3 nie mogłem dac displace na trawie. Może dać mniej displace?

Napisano

To jakiś Twój projekt czy tylko wizka?

Może to całkiem fajnie wyglądać, ale narazie słabe oświetlenie i materiały ( i kto to mówi, hehe). Trawa fajna, ale zmień mapowanie, disp. chyba bym taki zostawiła.

No i dlaczego w oknach odbija się niebieskie skoro niebo jest szare?

Napisano

z trawka to sprawdz czy na mapie displace nie masz przypadkiem na krawedziach bitmapy jakiejs ramki ... bo wydaje mi sie, ze jest ramka jakas i przez to nie idzie displace w tym miejscu ... a no i przydalo by sie jakos ja zroznicowac lekko

Napisano

Projekt jest mój, rzuty boje sie dawać bo piętrio jest do poprawy. Nie moge znaleźć fajnego mat. tynku - oryginalnie w proj. to był beton elewacyjny, ale moje upodobania sie zmieniły:)

Napisano

zmien kolor trawki na brdziejzielony, teraz jest troche za zolta :). zwieksza mapowanie trawy, ale samo difuse, i pozbadz sie tych ramek ;). zwieksza dark multipiler (o ile uzywasz lineara/exponencial, jak reinhard, to zmniejsz burn i podkrec multiplier, albo podkrec sile swiecenia sky)., ewntualnie mozesz jeszce dac trawie ovverride, i dac jej na gi color - prawie bialy- bedize jasniej w cieniu(to samo na posadzkach). wrzuc w refraction/reflection override, mapke ktora masz wrzucona w background environment- pozbediesz sie tego niebieskiego w oknach. wywal drzewa z everow i dorob sobie jakesi w onyxie, albo zmien na inne everowe, bo te nie sa fajne. dodaj krzaczkow:) dodaj pare ludzi i zestaw ogrodowy :D.. jakies chmurki... i tyle ;)

 

ps. i na liosc boska, widziales kiedsy zeby przy taki zachmurzeniu swiecilo kta mocno slonce ?:D:D wywal to, i daj jakies pogode niebo.... :)

 

powodzenia.

Napisano

dzieki za konkretne rady! Morphe - jeszcze nie wszystko zmieniłem o czym piszesz, np. nie wiem jak nadac override dla trawy i gdzie zmienic kolor dla gi. Wrzuciłem do refraction/reflection enviroment override mapke, ale kolor na szybie sie nie zmienił, moze teraz niebo bardziej pasuje. Póki co nie ma pasów na trawie, niebo bedze musiał zmienić, no i fakt, te drzewka.... onyx jest chyba płatny, wiec poszukam innych. nie wiem tylko co zrobić zeby ma mi sie nie wywalał jak dodam drzewa, ludzi i samochód. Mam c2d 7500 2x2,2ghz, 2gb ram, geforce quadro 1600m, xp pro 64. Planuje zamienic ram na 4gb i xp 64 - myslicie, że pomoże? Zmiany niewielkie narazie.

scena1mod2qq8.jpg

 

Temporal - gi jest właczone

Napisano

Jak na włączone GI trochę ciemno w tym garażu/tarasie.

Przy takiej pogodzie powinno być jaśniej.

Dodaj horyzont - teraz obrazek przedstawia dom postawiony na jakimś stepie.

Napisano

po długiej przerwie zrobiłem takie coś. Użyłem jednak onyxa i nie zauważyłem że nie ma tekstur na pniu, ma ktoś może jakieś fajne do podzielenia sie?:). Pozatym domy w tle maja poligony na lewą strone, musze jeszcze wymienić drzewko w atrium. Piszcie co myslicie i co waszym zdaniem można poprawić.scena1mod22zmienioneswiby6.jpg

Napisano

hmm, zieleń mi się nie podoba (popatrz na różnicę odcieni zieleni między drzewami które wstawiłes w tle, a tymi z Onyx'a)

 

Trawnik po lewej stronie jeszcze ujdzie, po prawej wyszedł mdło (pomijając fakt ze powinno byc ogólnie jasniej na trawie, jeśli brać pod uwagę niebo jakie jest w scenie i oświetlenie jakie widać)

 

bluszcz na budynku na 1 planie - kiepski co najmniej - powalcz jeszcze troche z IvyGeneratorem, naprawde fajne krzaczki można z niego wycisnąć

 

ogólnie nie jest tragicznie, ale szału też jeszcze nie ma. Troche przypomina mi to Osadę Gencz którą ktoś buduje pod Wrocławiem (pełno banerów po całym mieście)

 

a i przy okazji, poczytaj sobie o VrayProxy - bo jak na razie stanowczo za duzo geometrii w scenie, zwazywszy na efekt końcowy (stąd pewnie kiepsko Ci się manewruje w viewportach) a VrayProxy naprawde bardzo pomaga to zredukować.

 

Powodzenia

Napisano

robie tak ,że ustawiam przy właczonym maxtreme(directx) a przed renderowaniem przełaczam sie na opengl(strasznie wolno chodzi) przez to unikam błędu pamięci, ale przed renderem nie moge nic pozmieniac i trwa to długo(za każdym razem reset maxa). Do tego proxy sie przymierzałem, ale coś nie wychodziło - może rzeczywiscie spróbuje. Myślałem ze onyx dodaje jakieś teksturki, jakby ktoś miał takie na brzoze to byłbym wdzieczny, inaczej zostaje zabawa z photoshopem.

 

jak można poprawic ten trawnik?

 

Projekt zrobiłem jakies 2 lata temu - wiec o tej osadzie nic nie wiedziałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności