Skocz do zawartości

Wip 3d: WWII american soldier (update str 2)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

WItam

 

zakladam wip'a i odrazu prosze o Wasze rady zeby projekt udalo sie dociagnac do konca i zeby jeszcze jakos wygladal :)

 

siatke dam potem

 

soft:

Blender

 

model:

narazie ok 6k tri zakladam na caly ok 10k

 

 

273919b71a5d47e7d3ca75884260be9dd90f0b142099.jpg

 

głowna referka:

273920962cc3d65d487d9a48061d43767d58fd174959.jpg

Edytowane przez Fidiasz
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Już któryś raz wałkowane, siatka to podstawa przy ocenie, zwłaszcza przy low-poly. Podejrzewam że dopóki nie pokażesz siatki jakiś konkretnych komentarzy czy uwag nie otrzymasz.

Na tym etapie ładnie to wyszło, coś jakby Pattona przypomina ? Kieszenie napchane, krocze coś za bardzo się odcina ?

Napisano

Po pierwsze twarz, po drugie dłonie po trzecie buty, po czwarte krocze:

1 - poprawcuj jeszcze nad proporcjami a szczególnie nad kształtem oczu.

2 - przy takich limitach poly extrudowane boxy to zdecydowanie za mało, zrób je co najmniej z 6/8 ścianek, możesz się nawet pokusić o zaznaczenie paznokci.

3 - kształt podeszwy na 90% nie pasuje do kształtu tego buta, nijak byś zamienił prawy z lewym może nawet by nikt nie zauważył (a to źle)

4 - jeśli mu dołożysz jeszcze linki do wspinaczki to będzie ok a jeśli nie to popraw krocze :P

 

Hm... Zmarszczki w takim trochę moim stylu :) pewnie Cię za nie zjadą

Napisano (edytowane)

bylem w szkolce podoficerskiej w Zarach, tak nas tam karmili ze po kieszeniach nosilismy zwykly chleb.....w wojsku poznalem smak chleba...ale to czlowiek musi byc glodny zeby mu smakowal sam bez niczego

 

a ten gosciu to pewnie nosi 2 bochenki chleba po jednym w kieszeni, ciekawe co na to matka armia

 

nio i ewidentnie spodnie za bardzo mu gniota klejnoty hyhy...a moze ze spodniami wszystko ok ..tylko ze on tam chleb tez pakuje ;P

Edytowane przez Kulfon_Fascynator
Napisano (edytowane)

buty wojskowe to raczej sporych rozmiarow buciory...a on wyglada jakby w podkolanowkach wyskoczyl .....te spodnie w kroku to koszmar wyglada to jakby kotles sobie zrobil operacje plastyczna narzadow plciowych i chirurg mu narzady rozrodcze byka skombinowal (za mundurem panny sznurem ha ? :) ...znaczy sie za jajami).......a twarz/siatka...hmm...ludzie zazwyczaj najpierw zwracaja uwage na twarz, dlatego musi miec ladnie dopracowany detail, ta postac w zamierzeniu ma miec 10k poly wiec twarz naprawde ladna mozna zrobic ....proponuje zebys otworzyl inne prace 3D w gamearcie....chlopaki tutaj niezle w organice wymiataja i co wiecej pokazuja siatke ...zobacz jak tam siatka twarzy jest wykonana

 

nie szukajac daleko zapraszam rowniez tutaj :

 

http://gameartisans.org/forums/index.php

 

swietna strona gdzie mastachy pokazuja swoje prace w gamearcie....mozna duzo sie nauczyc przypatrujac sie jak czaruja

 

podejrzewam ze nie pokazujesz mapowania aby nas nie przestraszyc ? :D

Edytowane przez Kulfon_Fascynator
Napisano

Spoko się zapowiada, ale tak jak Kulfon radzi, na buźce możesz dać więcej trisów spokojnie, a w innych miejscach ich ująć. 10k to bardzo pokaźny limit.

 

Buty imo okej, pojechałeś za to z naggarstkiem i początkiem przedramienia.

W kroczu usuń mu te wciecia po bokach klejnotów i powinno być okej.

 

Pamiętaj na loopach na zgięciach, na nogach jest w tych miejscach nie najlepiej.

 

pzdr!

Napisano

model uwazam za skonczony wuszlo duzo mniej tri niz planowalem ok 6k ale uznalem ze na sile nie bede dociagal do limitu wiec zostawiam tak jak jest:

 

2851761f39643c254eb4a5d1a22d3531f9c644130347.jpg

Napisano

Krocze dalej wygląda jakby miał na żyłkach podciągnięte, z wysokością podeszwy imo przesadziłeś, nawet glany na podniesionej podeszwie nie wyglądają tak ciężko.

Wojskowe buty nie wyglądają na takie ciężkie.

A tu już w koturny wchodzisz;)

 

pozdrawiam!

Gość Marioza
Napisano

rada podstawowa, wywal gi, wystarczy albo zwylkly render bez lamp zadnych albo wjuport, dodatkwo tlo najlepjej szare nie za jasne , to co napisałem pozwala zobaczyc model bez "zakłóceń" XD po prostu jest czystszy odbiór, co do samego modelu, nogi za chude patrząc z boku i polprofilu, buty za nisko mają zelowe przez co są wydłuzone chodzi o sama stope, to wokol ust mozesz spoko powelkodac zeby po tym slad nie został albo zamodelowac tak aby wykozsytac te lopy bo w tej chwili są zbedne nic nie wnoszą do sprawy , lepjej by bylo pare krawedzi wrzucic na owal oczu bo sa kanaciste, , moglbys tez torche poweldac nogi i dodac ze dwa lopy przy zgieciach kolan i łokci, siatka taka nieciekawa ale spoko coś juz jest i na początek moze być :o)

Napisano

popoprawialem troche model wedlug Waszych rad i zaczalem dziobac texture. Ale pojawil sie problem i mam nadzieje ze ktorysz z Blenderowcow cos poradzi. Mysle ze screen'y wyjasnia o co chodzi.

 

Pozdro :)

 

Najpierw model:

 

30880052630820c00f3bc240171f5c67ad779c173608.jpg

 

i uv-alka

 

308803ac04750afa38a7b268a62a6eadb227a4195846.jpg

 

i problem

 

30881261b207236734ebdc9498a9c450c06309150859.jpg

Napisano

ja już się z tym spotkałem ale rozwiązania nie znam :|

Masz mało polygonów zwalonych więc możesz to ręcznie polygon po polygonie poprawiać :|

Napisano (edytowane)

w maxie sei robia takie fazy jak wyexportujesz obiekt w jakims ciulowatym formacie , poligony sei rozklejaja i render kuleje. urzywam maxa wiec exportuje do .obj potem sprawdzam spujnosc modyfikatorem STL check , nieiwem jak to dzial w blederze... Ale jak patrze na siatke to raczej tu jest pies pogrzebany...

 

w czym ty to renderujesz ze tak biednie wyglada ? moze jakis smooth nalurz hociarz?

bedziesz robil normala tudzierz bump ?

Edytowane przez ema421

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności