Napisano 3 Czerwiec 200816 l Witam. To moje pierwsze low poly. Proszę o konkretne komenty;) Textury później . Nie jest to może cud grafiki ale starałem się:) 2734 poly Edytowane 3 Czerwiec 200816 l przez graphic
Napisano 3 Czerwiec 200816 l Coś mi się zdaje że proporcje trochę Ci się rozjechały. Łódka jest za duża w stosunku do chatki. Dobrze że trochę to wszystko pokrzywiłeś i nie jest tak sterylnie jak to ludzie często mają w zwyczaju robiąc takie unviro. życzę powodzenia w mapowaniu i teksturowaniu ;)
Napisano 3 Czerwiec 200816 l a liczba trojkatów ?:> zara wpadna wymiatacze i sie przyczepia, Ci mowie :D uwazaj rozroba bedzie konkret deski to boxy.. minus ofk to
Napisano 3 Czerwiec 200816 l Autor 1 low poly wiec moglem dużo pochrzanić. O łódce wiem:) ale już mi sie nie chciało bo to WIP
Napisano 4 Czerwiec 200816 l jak to Ci sie nie chcialo ? .....ile to przeskalowac lodke ? zaznaczasz ja cala ...skalujesz.....pozniej wrzucic na nia xform modyfikator ...scalic liste i zaczac mapowac ( tak to sie chyba robi jesli sie nie myle ? ) co do poly to sie nie czepiam bo widze ile tego jest nawalone w Crysis ..kazde deche mozna rozwalic z guna na molo tak wiec jeszcze bym proponowal dodac detalu ....chyba ze robisz model..hmmm... w zasadzie to pod jaka gre mniej wiecej ? bo jesli do Crysis to wiecej detalu poprosze :) ciekaw jestem jak poradzisz sobie z mapowaniem czekam na dalsze screeny :) Edit: ...tak jeszcze zastanawiaja mnie te 2 deski wyciagniete z molo po prawej...po lewej sa dziury i poprzestawiane deski.....a te 2 deski po prawej to co ?....ktos je wyciagnal i polozyl obok czy jak ?.....chyba lepiej by to bylo gdybys je polamal albo cos jesli chcesz tam miec dziury w tym molo bo teraz to to wyglada mi na robote wandali - przyszli i rozebrali molo chyba prawie kazda deska na molo jest przecieta na pol...i zamiast miec 6 poly...to ma 10...dlaczego tak to zrobiles ? Edytowane 4 Czerwiec 200816 l przez Kulfon_Fascynator
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Osobiscie watpie aby ktos kto robi "pierwsze low poly" myslal o wrzucaniu tego do silnika, szczegolnie crysisowego czy ut. Za duzo ciapania aby to zobaczyc poprawnie w grze. Lepiej walnac f9 i miec render. Imo za sterylnie, brakuje tutaj realnosci modelu, nie wspomne o braku textur bo to pozniej. Proporcje leza i kwicza, detalu nie ma. Nie widze rzadnej filozofii w ustawieniu kilku desek i powiedzeniu hej to moj domek. Daj jakies dziury, polamane deski, cokoly etc. Wrzuciles tyle poli na deski a lodka wyglada jak na ps1. Dodatkowo jezeli myslis o robieniu low poly zaczalbym raczej od poziomu raptora pozniej 1sh a crysisa bym zostawil na sam koniec. Inaczej sie nie nauczysz. Nie problem w dzisiejszych czasach walnac 300 000 tri na level i okrzyknac to low poly. Wazne jest jak wykorzystac taki polycount a tego sie nie nauczysz robiac modele do crysisa a predzej do 1unreala albo q3. Ale co ja tam wiem. Edit - nie wiem czy uzywales jakichs refek ale jest to wysoce wskazane. Edytowane 4 Czerwiec 200816 l przez Por@szek
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Pomine proporcje. Wybrales sobie nieciekawy obiekt do modelowania. To pierwsze. Robienie kazdej deski osobno ma maly sens. To, ze ktos ma szapry w domu nie oznacza, ze trzeba to modelowac. Podzialy na srodku kazdej z nich tez nie wiadomo po co. Spojrz na chate z drugie zdjecia co podeslal Por@szek. Fajny ciekawy budynek. I co wazniejsze da sie go zrobic bez kazdej deski osobno, wiekszosc na normalkach przejdzie.
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Nawet fajny pomysł :) wystarczy doszlifować i to bardzo prządnie ten diamęcik;)
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Autor Dzięki za odpowiedzi:) Dużo mi pomogliście. Pozmieniam to i owo i zobaczymy co z tego wyjdzie:) Liczę na Wasze podpowiedzi w dalszych etapach. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto