Skocz do zawartości

[WIP] Obiekt 3D: przystań rybacka


graphic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Coś mi się zdaje że proporcje trochę Ci się rozjechały.

Łódka jest za duża w stosunku do chatki.

Dobrze że trochę to wszystko pokrzywiłeś i nie jest tak sterylnie jak to ludzie często mają w zwyczaju robiąc takie unviro.

życzę powodzenia w mapowaniu i teksturowaniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to Ci sie nie chcialo ? .....ile to przeskalowac lodke ? zaznaczasz ja cala ...skalujesz.....pozniej wrzucic na nia xform modyfikator ...scalic liste i zaczac mapowac ( tak to sie chyba robi jesli sie nie myle ? )

 

co do poly to sie nie czepiam bo widze ile tego jest nawalone w Crysis ..kazde deche mozna rozwalic z guna na molo tak wiec jeszcze bym proponowal dodac detalu ....chyba ze robisz model..hmmm... w zasadzie to pod jaka gre mniej wiecej ? bo jesli do Crysis to wiecej detalu poprosze :)

 

ciekaw jestem jak poradzisz sobie z mapowaniem

czekam na dalsze screeny :)

 

Edit: ...tak jeszcze zastanawiaja mnie te 2 deski wyciagniete z molo po prawej...po lewej sa dziury i poprzestawiane deski.....a te 2 deski po prawej to co ?....ktos je wyciagnal i polozyl obok czy jak ?.....chyba lepiej by to bylo gdybys je polamal albo cos jesli chcesz tam miec dziury w tym molo bo teraz to to wyglada mi na robote wandali - przyszli i rozebrali molo

 

chyba prawie kazda deska na molo jest przecieta na pol...i zamiast miec 6 poly...to ma 10...dlaczego tak to zrobiles ?

Edytowane przez Kulfon_Fascynator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie watpie aby ktos kto robi "pierwsze low poly" myslal o wrzucaniu tego do silnika, szczegolnie crysisowego czy ut. Za duzo ciapania aby to zobaczyc poprawnie w grze. Lepiej walnac f9 i miec render.

Imo za sterylnie, brakuje tutaj realnosci modelu, nie wspomne o braku textur bo to pozniej.

Proporcje leza i kwicza, detalu nie ma. Nie widze rzadnej filozofii w ustawieniu kilku desek i powiedzeniu hej to moj domek. Daj jakies dziury, polamane deski, cokoly etc. Wrzuciles tyle poli na deski a lodka wyglada jak na ps1.

Dodatkowo jezeli myslis o robieniu low poly zaczalbym raczej od poziomu raptora pozniej 1sh a crysisa bym zostawil na sam koniec. Inaczej sie nie nauczysz. Nie problem w dzisiejszych czasach walnac 300 000 tri na level i okrzyknac to low poly. Wazne jest jak wykorzystac taki polycount a tego sie nie nauczysz robiac modele do crysisa a predzej do 1unreala albo q3.

Ale co ja tam wiem.

 

Edit - nie wiem czy uzywales jakichs refek ale jest to wysoce wskazane.

kizhanka.jpg

shackSale2.jpg

boat2.jpg

amstelsl.jpg

norv0623.jpg

Edytowane przez Por@szek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomine proporcje. Wybrales sobie nieciekawy obiekt do modelowania. To pierwsze.

Robienie kazdej deski osobno ma maly sens. To, ze ktos ma szapry w domu nie oznacza, ze trzeba to modelowac.

 

Podzialy na srodku kazdej z nich tez nie wiadomo po co.

Spojrz na chate z drugie zdjecia co podeslal Por@szek. Fajny ciekawy budynek. I co wazniejsze da sie go zrobic bez kazdej deski osobno, wiekszosc na normalkach przejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności