Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. To moje pierwsze low poly. Proszę o konkretne komenty;)

 

Textury później .

 

chatarybaka2un1.th.jpg

 

Nie jest to może cud grafiki ale starałem się:) 2734 poly

 

chatalu9.th.png

Edytowane przez graphic

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Coś mi się zdaje że proporcje trochę Ci się rozjechały.

Łódka jest za duża w stosunku do chatki.

Dobrze że trochę to wszystko pokrzywiłeś i nie jest tak sterylnie jak to ludzie często mają w zwyczaju robiąc takie unviro.

życzę powodzenia w mapowaniu i teksturowaniu ;)

Napisano

a liczba trojkatów ?:>

zara wpadna wymiatacze i sie przyczepia, Ci mowie :D uwazaj rozroba bedzie konkret

deski to boxy.. minus ofk to

Napisano
  • Autor

1 low poly wiec moglem dużo pochrzanić. O łódce wiem:) ale już mi sie nie chciało bo to WIP

Napisano

jak to Ci sie nie chcialo ? .....ile to przeskalowac lodke ? zaznaczasz ja cala ...skalujesz.....pozniej wrzucic na nia xform modyfikator ...scalic liste i zaczac mapowac ( tak to sie chyba robi jesli sie nie myle ? )

 

co do poly to sie nie czepiam bo widze ile tego jest nawalone w Crysis ..kazde deche mozna rozwalic z guna na molo tak wiec jeszcze bym proponowal dodac detalu ....chyba ze robisz model..hmmm... w zasadzie to pod jaka gre mniej wiecej ? bo jesli do Crysis to wiecej detalu poprosze :)

 

ciekaw jestem jak poradzisz sobie z mapowaniem

czekam na dalsze screeny :)

 

Edit: ...tak jeszcze zastanawiaja mnie te 2 deski wyciagniete z molo po prawej...po lewej sa dziury i poprzestawiane deski.....a te 2 deski po prawej to co ?....ktos je wyciagnal i polozyl obok czy jak ?.....chyba lepiej by to bylo gdybys je polamal albo cos jesli chcesz tam miec dziury w tym molo bo teraz to to wyglada mi na robote wandali - przyszli i rozebrali molo

 

chyba prawie kazda deska na molo jest przecieta na pol...i zamiast miec 6 poly...to ma 10...dlaczego tak to zrobiles ?

Edytowane przez Kulfon_Fascynator

Napisano

Osobiscie watpie aby ktos kto robi "pierwsze low poly" myslal o wrzucaniu tego do silnika, szczegolnie crysisowego czy ut. Za duzo ciapania aby to zobaczyc poprawnie w grze. Lepiej walnac f9 i miec render.

Imo za sterylnie, brakuje tutaj realnosci modelu, nie wspomne o braku textur bo to pozniej.

Proporcje leza i kwicza, detalu nie ma. Nie widze rzadnej filozofii w ustawieniu kilku desek i powiedzeniu hej to moj domek. Daj jakies dziury, polamane deski, cokoly etc. Wrzuciles tyle poli na deski a lodka wyglada jak na ps1.

Dodatkowo jezeli myslis o robieniu low poly zaczalbym raczej od poziomu raptora pozniej 1sh a crysisa bym zostawil na sam koniec. Inaczej sie nie nauczysz. Nie problem w dzisiejszych czasach walnac 300 000 tri na level i okrzyknac to low poly. Wazne jest jak wykorzystac taki polycount a tego sie nie nauczysz robiac modele do crysisa a predzej do 1unreala albo q3.

Ale co ja tam wiem.

 

Edit - nie wiem czy uzywales jakichs refek ale jest to wysoce wskazane.

kizhanka.jpg

shackSale2.jpg

boat2.jpg

amstelsl.jpg

norv0623.jpg

Edytowane przez Por@szek

Napisano

Pomine proporcje. Wybrales sobie nieciekawy obiekt do modelowania. To pierwsze.

Robienie kazdej deski osobno ma maly sens. To, ze ktos ma szapry w domu nie oznacza, ze trzeba to modelowac.

 

Podzialy na srodku kazdej z nich tez nie wiadomo po co.

Spojrz na chate z drugie zdjecia co podeslal Por@szek. Fajny ciekawy budynek. I co wazniejsze da sie go zrobic bez kazdej deski osobno, wiekszosc na normalkach przejdzie.

Napisano

Nawet fajny pomysł :) wystarczy doszlifować i to bardzo prządnie ten diamęcik;)

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedzi:) Dużo mi pomogliście. Pozmieniam to i owo i zobaczymy co z tego wyjdzie:)

 

Liczę na Wasze podpowiedzi w dalszych etapach.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności