graphic Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 (edytowane) Witam. To moje pierwsze low poly. Proszę o konkretne komenty;) Textury później . Nie jest to może cud grafiki ale starałem się:) 2734 poly Edytowane 3 Czerwiec 2008 przez graphic
Ex3 Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 Coś mi się zdaje że proporcje trochę Ci się rozjechały. Łódka jest za duża w stosunku do chatki. Dobrze że trochę to wszystko pokrzywiłeś i nie jest tak sterylnie jak to ludzie często mają w zwyczaju robiąc takie unviro. życzę powodzenia w mapowaniu i teksturowaniu ;)
ofca Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 a liczba trojkatów ?:> zara wpadna wymiatacze i sie przyczepia, Ci mowie :D uwazaj rozroba bedzie konkret deski to boxy.. minus ofk to
graphic Napisano 3 Czerwiec 2008 Autor Napisano 3 Czerwiec 2008 1 low poly wiec moglem dużo pochrzanić. O łódce wiem:) ale już mi sie nie chciało bo to WIP
Kulfon_Fascynator Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 (edytowane) jak to Ci sie nie chcialo ? .....ile to przeskalowac lodke ? zaznaczasz ja cala ...skalujesz.....pozniej wrzucic na nia xform modyfikator ...scalic liste i zaczac mapowac ( tak to sie chyba robi jesli sie nie myle ? ) co do poly to sie nie czepiam bo widze ile tego jest nawalone w Crysis ..kazde deche mozna rozwalic z guna na molo tak wiec jeszcze bym proponowal dodac detalu ....chyba ze robisz model..hmmm... w zasadzie to pod jaka gre mniej wiecej ? bo jesli do Crysis to wiecej detalu poprosze :) ciekaw jestem jak poradzisz sobie z mapowaniem czekam na dalsze screeny :) Edit: ...tak jeszcze zastanawiaja mnie te 2 deski wyciagniete z molo po prawej...po lewej sa dziury i poprzestawiane deski.....a te 2 deski po prawej to co ?....ktos je wyciagnal i polozyl obok czy jak ?.....chyba lepiej by to bylo gdybys je polamal albo cos jesli chcesz tam miec dziury w tym molo bo teraz to to wyglada mi na robote wandali - przyszli i rozebrali molo chyba prawie kazda deska na molo jest przecieta na pol...i zamiast miec 6 poly...to ma 10...dlaczego tak to zrobiles ? Edytowane 4 Czerwiec 2008 przez Kulfon_Fascynator
Por@szek Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 (edytowane) Osobiscie watpie aby ktos kto robi "pierwsze low poly" myslal o wrzucaniu tego do silnika, szczegolnie crysisowego czy ut. Za duzo ciapania aby to zobaczyc poprawnie w grze. Lepiej walnac f9 i miec render. Imo za sterylnie, brakuje tutaj realnosci modelu, nie wspomne o braku textur bo to pozniej. Proporcje leza i kwicza, detalu nie ma. Nie widze rzadnej filozofii w ustawieniu kilku desek i powiedzeniu hej to moj domek. Daj jakies dziury, polamane deski, cokoly etc. Wrzuciles tyle poli na deski a lodka wyglada jak na ps1. Dodatkowo jezeli myslis o robieniu low poly zaczalbym raczej od poziomu raptora pozniej 1sh a crysisa bym zostawil na sam koniec. Inaczej sie nie nauczysz. Nie problem w dzisiejszych czasach walnac 300 000 tri na level i okrzyknac to low poly. Wazne jest jak wykorzystac taki polycount a tego sie nie nauczysz robiac modele do crysisa a predzej do 1unreala albo q3. Ale co ja tam wiem. Edit - nie wiem czy uzywales jakichs refek ale jest to wysoce wskazane. Edytowane 4 Czerwiec 2008 przez Por@szek
plutko Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Pomine proporcje. Wybrales sobie nieciekawy obiekt do modelowania. To pierwsze. Robienie kazdej deski osobno ma maly sens. To, ze ktos ma szapry w domu nie oznacza, ze trzeba to modelowac. Podzialy na srodku kazdej z nich tez nie wiadomo po co. Spojrz na chate z drugie zdjecia co podeslal Por@szek. Fajny ciekawy budynek. I co wazniejsze da sie go zrobic bez kazdej deski osobno, wiekszosc na normalkach przejdzie.
KICU Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Nawet fajny pomysł :) wystarczy doszlifować i to bardzo prządnie ten diamęcik;)
graphic Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 Dzięki za odpowiedzi:) Dużo mi pomogliście. Pozmieniam to i owo i zobaczymy co z tego wyjdzie:) Liczę na Wasze podpowiedzi w dalszych etapach. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się