khatake Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Witam. Ostatnio wziąłem się za modelowanie wzmacniacza Laney HCM no i przy mapowaniu poleglem :((. To co widzicie to efekt Unwrapa ktorego ustawilem na Box Mapping...no ale sami widzicie co z tego wyszło. Max nakłada teksturke na kazdy poly oddzielnie.....jestem nowy w tym całym maxie więc proszę o pomoc. Chciałbym z mapować to jakoś z sensem.....tak sam nei do końca wiem co chce ale liczę na pomoc profesjonalistów ;] (próbowałem UVW MAP na BOX no ale efekt ten sam).
chveti Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Poczytaj o Unwrap'ie. - w helpie maxa i w internecie o nim nie mało. Pozdrawiam.
Kimmi Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Samo nałożenie unwarpa nie wystarczy. Musisz sobie sam rozłożyć siatkę tak żeby było ok.
khatake Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Napisano 4 Czerwiec 2008 dobra mozna powiedziec ze sobie poradzilem. efekt taki jaki chciałem. jeszcze pytanie czy jest jakis dobry soft do robienia teksturek bez szwow??
Norwag Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Pokaz jak Ci wyszlo... a co do softu to nawet paint da rade ;] choc osobiscie polecam PS
Temporal Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 zle pomapowane, materialy to tylko diffuse i gdzie niegdzie specular, render slaby malo widac
TheCapo Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 Ogólnie to szczerze mówiąc mało widze na tym renderze. Może jeszcze inne perspektywy byś dał.
khatake Napisano 5 Czerwiec 2008 Autor Napisano 5 Czerwiec 2008 a wiec po dluzszej szarpaninie wyszło coś takiego...osobiście jestem w miarę zadowolony (mowa otexturce oczywiscie bo reszta materiałów to prowizorka:) a texturki w efekcie robiłem w psie
Temporal Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 no to teraz wez shadery i oswietlenie popraw bo model tylko na tym traci
khatake Napisano 5 Czerwiec 2008 Autor Napisano 5 Czerwiec 2008 maly up....powiedzcie co mozna poprawic (oprocz samego rendera i oswietlenia) jesli nic nie widac (a raczej tak jest) to jutro wrzuce jakis lepszy render. z gory thx za pomoc
TheCapo Napisano 6 Czerwiec 2008 Napisano 6 Czerwiec 2008 Ogólnie myślę że jest dobrze. Strasznie ciemno jest. Obiekt jest cały czarny więc musisz dać odpowiednie oświetlenie żeby wszystko było dobrze widać.
khatake Napisano 6 Czerwiec 2008 Autor Napisano 6 Czerwiec 2008 to bylo renderowane ze zwyklym skyLightem. nad renderem popracuje jak skoncze shadery. i tu mam pytanie. jak zrobic metal lecz nie chromowany jak ten ktory mam na przyczepach uchwytu na gorze tylko taki bardziej brudny i obdrapany ale zeby wciaz bylo widac ze to metal ;p? jak wroce do domu to pokombinuje z tym metalem i moze cos mi wyjdzie ale bylbym wdzieczny za wskazowki.
TheCapo Napisano 6 Czerwiec 2008 Napisano 6 Czerwiec 2008 Jeszcze z teksturowaniem to mam troche problem. Lecz ja bym zrobił tak: Ten metal co już masz zrobiony. Bym skopiował do innego slotu i po prosto do mapy dać mix to jest wbudowane w 3ds maxie. w mixie nadajesz teksturę brudu i kolor metalu. Właściwie to musiałbyś tam sam kombinować, ponieważ dobrze tego nie pamiętam. Ja tym mixem większość materiałów robiłem w moim zniszczonym biurze.
khatake Napisano 6 Czerwiec 2008 Autor Napisano 6 Czerwiec 2008 bede mial chwilke to pokombinuje i wrzuce. dzieki za pomoc ;]
khatake Napisano 21 Czerwiec 2008 Autor Napisano 21 Czerwiec 2008 plus minus fakt ze górny uchwyt się spsiutał to oto efekt kilku drobnych poprawek ( a i to mój pierwszy render w v ray-u więc może być marny;p)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się