Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Ostatnio wziąłem się za modelowanie wzmacniacza Laney HCM no i przy mapowaniu poleglem :((. To co widzicie to efekt Unwrapa ktorego ustawilem na Box Mapping...no ale sami widzicie co z tego wyszło. Max nakłada teksturke na kazdy poly oddzielnie.....jestem nowy w tym całym maxie więc proszę o pomoc. Chciałbym z mapować to jakoś z sensem.....tak sam nei do końca wiem co chce ale liczę na pomoc profesjonalistów ;] (próbowałem UVW MAP na BOX no ale efekt ten sam).

 

wzmakelk0.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poczytaj o Unwrap'ie. - w helpie maxa i w internecie o nim nie mało.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Samo nałożenie unwarpa nie wystarczy. Musisz sobie sam rozłożyć siatkę tak żeby było ok.

Napisano
  • Autor

dobra mozna powiedziec ze sobie poradzilem. efekt taki jaki chciałem. jeszcze pytanie czy jest jakis dobry soft do robienia teksturek bez szwow??

Napisano

Pokaz jak Ci wyszlo...

a co do softu to nawet paint da rade ;] choc osobiscie polecam PS

Napisano

zle pomapowane, materialy to tylko diffuse i gdzie niegdzie specular, render slaby malo widac

Napisano

Ogólnie to szczerze mówiąc mało widze na tym renderze. Może jeszcze inne perspektywy byś dał.

Napisano
  • Autor

a wiec po dluzszej szarpaninie wyszło coś takiego...osobiście jestem w miarę zadowolony (mowa otexturce oczywiscie bo reszta materiałów to prowizorka:)

 

a texturki w efekcie robiłem w psie

 

wzmakwipqt3.jpg

Napisano
  • Autor

maly up....powiedzcie co mozna poprawic (oprocz samego rendera i oswietlenia) jesli nic nie widac (a raczej tak jest) to jutro wrzuce jakis lepszy render. z gory thx za pomoc

 

wzmakwipwn1.jpg

Napisano

Ogólnie myślę że jest dobrze. Strasznie ciemno jest. Obiekt jest cały czarny więc musisz dać odpowiednie oświetlenie żeby wszystko było dobrze widać.

Napisano
  • Autor

to bylo renderowane ze zwyklym skyLightem. nad renderem popracuje jak skoncze shadery. i tu mam pytanie. jak zrobic metal lecz nie chromowany jak ten ktory mam na przyczepach uchwytu na gorze tylko taki bardziej brudny i obdrapany ale zeby wciaz bylo widac ze to metal ;p? jak wroce do domu to pokombinuje z tym metalem i moze cos mi wyjdzie ale bylbym wdzieczny za wskazowki.

Napisano

Jeszcze z teksturowaniem to mam troche problem. Lecz ja bym zrobił tak:

Ten metal co już masz zrobiony. Bym skopiował do innego slotu i po prosto do mapy dać mix to jest wbudowane w 3ds maxie. w mixie nadajesz teksturę brudu i kolor metalu. Właściwie to musiałbyś tam sam kombinować, ponieważ dobrze tego nie pamiętam. Ja tym mixem większość materiałów robiłem w moim zniszczonym biurze.

Napisano
  • Autor

wzmakwipze7.jpg

 

plus minus fakt ze górny uchwyt się spsiutał to oto efekt kilku drobnych poprawek

( a i to mój pierwszy render w v ray-u więc może być marny;p)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.