redkmaster Napisano 8 Czerwiec 2008 Napisano 8 Czerwiec 2008 cze jestem ciekaw czy można używać w Blenderze, w scuplt mode, brushy przygotowanych do zbrusha? przykładowo z tej stronki lub tych od levusa... I jak ich używać?
Ania Napisano 8 Czerwiec 2008 Napisano 8 Czerwiec 2008 Chyba można, nie próbowałam jeszcze ale taka opcja jest, jak jesteś w sculpt mode to pod F9 tam gdzie są zakładki Multires, Sculpt, Brush, jest czwarta zakładka Texture, klikasz na pusty kwadracik i wybierasz jakąś teksturę. Ta tekstura musi być już wcześniej załadowana do sceny. PS. Jest już osobny dział do Blendera.
redkmaster Napisano 8 Czerwiec 2008 Autor Napisano 8 Czerwiec 2008 przepraszam.. nie zauważyłem tego działu ;P jest świeżutki ;d dzieki, zaraz sprawdze jak to wychodzi...
floo Napisano 8 Czerwiec 2008 Napisano 8 Czerwiec 2008 warto by przetestować tą opcje i sprawdzić jak to się ma w praktyce... Blender rośnie w siłę... :)
muody Napisano 8 Czerwiec 2008 Napisano 8 Czerwiec 2008 stara opcja, mój pierwszy sculpt 1,5 roku temu nią rzeźbiłem. musisz stworzyć teksturę (dodać jakiś plane + materiał, add new) i potem np. Image i spokojnie możesz używać - jak to podłączyć pod brusha, znajdziesz na wiki.blender.org
floo Napisano 8 Czerwiec 2008 Napisano 8 Czerwiec 2008 muody szczerze to nigdy jeszcze nie próbowałem sculpt-u... ;) fajnie by było gdyby Panowie od Blendera popracowali nad rozbudową tej dziedziny, to była by konkurencja dla Zbrusha i innych... sam nie widziałem zbyt wielu dobrych modeli zrobionych w Blenderze tą metodą...
redkmaster Napisano 8 Czerwiec 2008 Autor Napisano 8 Czerwiec 2008 opcja działa bardzo fajnie tylko, że przy alfach od levusa trzeba mieć duży level zagęszczenia siatki i czasami mi się blender wysypuje ale ogólnie ok ^^ różnicy między tym sculp mode w Blenderze, z w Zbrushu nie widać za bardzo gdyż są tam prawie takie same opcje tylko brakuje zsphere i takich tam bajerów ale nie wiem wogóle czy to przydatne Oo
n-pigeon Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 No moim zdaniem najnowszy Blenderowy sculpt jest o niebo wygodniejszy. Teraz pracują nad umożliwieniem tworzenia większych poziomów multiresa, a na Google Sumer of Code nad umożliweiniem edycji siatki która ma włączony multires. Czekam aż łądowanie teksturek do brushy będzie szybsze ale podoba mi się że dodali krzywe dla pendzli.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się