Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba można, nie próbowałam jeszcze ale taka opcja jest, jak jesteś w sculpt mode to pod F9 tam gdzie są zakładki Multires, Sculpt, Brush, jest czwarta zakładka Texture, klikasz na pusty kwadracik i wybierasz jakąś teksturę. Ta tekstura musi być już wcześniej załadowana do sceny.

 

PS. Jest już osobny dział do Blendera.

Napisano

stara opcja, mój pierwszy sculpt 1,5 roku temu nią rzeźbiłem. musisz stworzyć teksturę (dodać jakiś plane + materiał, add new) i potem np. Image i spokojnie możesz używać - jak to podłączyć pod brusha, znajdziesz na wiki.blender.org

Napisano

muody szczerze to nigdy jeszcze nie próbowałem sculpt-u... ;)

 

fajnie by było gdyby Panowie od Blendera popracowali nad rozbudową tej dziedziny, to była by konkurencja dla Zbrusha i innych...

 

sam nie widziałem zbyt wielu dobrych modeli zrobionych w Blenderze tą metodą...

Napisano

opcja działa bardzo fajnie tylko, że przy alfach od levusa trzeba mieć duży level zagęszczenia siatki i czasami mi się blender wysypuje ale ogólnie ok ^^

różnicy między tym sculp mode w Blenderze, z w Zbrushu nie widać za bardzo gdyż są tam prawie takie same opcje tylko brakuje zsphere i takich tam bajerów ale nie wiem wogóle czy to przydatne Oo

Napisano

No moim zdaniem najnowszy Blenderowy sculpt jest o niebo wygodniejszy. Teraz pracują nad umożliwieniem tworzenia większych poziomów multiresa, a na Google Sumer of Code nad umożliweiniem edycji siatki która ma włączony multires. Czekam aż łądowanie teksturek do brushy będzie szybsze ale podoba mi się że dodali krzywe dla pendzli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności