Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ma ktos pomysl jak wyexportowac animacje postaci do formatu *.3DS ?

 

mam model postac 3D + skin + Character Studio......potrzebuje wyexportowac animacje do innego programu, wiem ze format *.3ds zachowuje transformacje werteksow

 

heeeeelp ....heelp ;)

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm...format *fbx to chyba taki translator pomiedzy maya i 3dsmax z tego co sie orientuje ??? ...a ja nie chce do maya tego exportowac :(

 

 

potrzebuje cos zrobic zeby ten obiekt to byl mesh i zeby byla animacja verteksow na nim ( bez biped, bez Skin sam poly :( )

Napisano

zalozmy ze mam kulke i boxa ktorego podlinkowywuje do kulki.

1. animuje kulke ( obrot 360 stopni )

2. usuwam kulke

 

jesli kulke usune... podlinkowany box nie bedzie sie animowal....co zrobic zeby wygenerowac klucze z takiego podlinkowanego boxa aby po usunieciu rodzica mial klucze ?

Napisano

no coz ...na poczatku w tym wideo tutku koles zapisuje dane ....i ten point cache zachowuje informacje o bones...bo gdy zaladowalem model przypisalem point cache i wgralem plik ktory wczesniej zapisalem po czym wyexportowalem to do fbx i zaimportowalem spowrotem do 3ds max ...to zobaczylem model i kosci.....a jesli wyexportuje model do 3ds z tym point cache to on nie zapisuje animacji werteksow bo gdy importuje pozniej tem model z *.3ds to nie jest zaanimowany

 

a ja potrzebuje cos co taka animacje zamieni mi na animacje gdzie transformacje werteksow beda zapisane w kazdej klatce....kurcze to sie musi jakos dac zrobic

 

 

Reanimator ...jak wypiec ta kulke z podlinkowanym boxem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności