Jump to content

Export zaanimowanego obiektu


Kulfon_Fascynator

Recommended Posts

zalozmy ze mam kulke i boxa ktorego podlinkowywuje do kulki.

1. animuje kulke ( obrot 360 stopni )

2. usuwam kulke

 

jesli kulke usune... podlinkowany box nie bedzie sie animowal....co zrobic zeby wygenerowac klucze z takiego podlinkowanego boxa aby po usunieciu rodzica mial klucze ?

Link to comment
Share on other sites

no coz ...na poczatku w tym wideo tutku koles zapisuje dane ....i ten point cache zachowuje informacje o bones...bo gdy zaladowalem model przypisalem point cache i wgralem plik ktory wczesniej zapisalem po czym wyexportowalem to do fbx i zaimportowalem spowrotem do 3ds max ...to zobaczylem model i kosci.....a jesli wyexportuje model do 3ds z tym point cache to on nie zapisuje animacji werteksow bo gdy importuje pozniej tem model z *.3ds to nie jest zaanimowany

 

a ja potrzebuje cos co taka animacje zamieni mi na animacje gdzie transformacje werteksow beda zapisane w kazdej klatce....kurcze to sie musi jakos dac zrobic

 

 

Reanimator ...jak wypiec ta kulke z podlinkowanym boxem ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy