Napisano 11 Czerwiec 200816 l ma ktos pomysl jak wyexportowac animacje postaci do formatu *.3DS ? mam model postac 3D + skin + Character Studio......potrzebuje wyexportowac animacje do innego programu, wiem ze format *.3ds zachowuje transformacje werteksow heeeeelp ....heelp ;)
Napisano 11 Czerwiec 200816 l Probowales moze format fbx ? Sorry za brak wiekszej pomocy, ale tylko otarlem sie o temat.
Napisano 11 Czerwiec 200816 l Autor hmm...format *fbx to chyba taki translator pomiedzy maya i 3dsmax z tego co sie orientuje ??? ...a ja nie chce do maya tego exportowac :( potrzebuje cos zrobic zeby ten obiekt to byl mesh i zeby byla animacja verteksow na nim ( bez biped, bez Skin sam poly :( )
Napisano 11 Czerwiec 200816 l Autor zalozmy ze mam kulke i boxa ktorego podlinkowywuje do kulki. 1. animuje kulke ( obrot 360 stopni ) 2. usuwam kulke jesli kulke usune... podlinkowany box nie bedzie sie animowal....co zrobic zeby wygenerowac klucze z takiego podlinkowanego boxa aby po usunieciu rodzica mial klucze ?
Napisano 11 Czerwiec 200816 l Autor hyhy ..dobre :D....ok...seek and destory point cache - fbx ..hmm http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=7684178 mrau...nawet video tutka do tego dali Edytowane 11 Czerwiec 200816 l przez Kulfon_Fascynator
Napisano 11 Czerwiec 200816 l Autor no coz ...na poczatku w tym wideo tutku koles zapisuje dane ....i ten point cache zachowuje informacje o bones...bo gdy zaladowalem model przypisalem point cache i wgralem plik ktory wczesniej zapisalem po czym wyexportowalem to do fbx i zaimportowalem spowrotem do 3ds max ...to zobaczylem model i kosci.....a jesli wyexportuje model do 3ds z tym point cache to on nie zapisuje animacji werteksow bo gdy importuje pozniej tem model z *.3ds to nie jest zaanimowany a ja potrzebuje cos co taka animacje zamieni mi na animacje gdzie transformacje werteksow beda zapisane w kazdej klatce....kurcze to sie musi jakos dac zrobic Reanimator ...jak wypiec ta kulke z podlinkowanym boxem ?
Napisano 11 Czerwiec 200816 l http://www.cgtutorials.com/t3345/Autodesk_3ds_max/Baking_animation_with_Bake_maxscript
Napisano 11 Czerwiec 200816 l Autor hmm.....ten plugin - Bake written by John Burnett wyglada calkiem interesujaco ..tylko ze nawet na stronie autora nie mozna go sciagnac http://www.johnburnett.com/ ma ktos moze tego scripta do max9 ?....ja nie znalazlem na necie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto