Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ma ktos pomysl jak wyexportowac animacje postaci do formatu *.3DS ?

 

mam model postac 3D + skin + Character Studio......potrzebuje wyexportowac animacje do innego programu, wiem ze format *.3ds zachowuje transformacje werteksow

 

heeeeelp ....heelp ;)

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Probowales moze format fbx ?

Sorry za brak wiekszej pomocy, ale tylko otarlem sie o temat.

Napisano
  • Autor

hmm...format *fbx to chyba taki translator pomiedzy maya i 3dsmax z tego co sie orientuje ??? ...a ja nie chce do maya tego exportowac :(

 

 

potrzebuje cos zrobic zeby ten obiekt to byl mesh i zeby byla animacja verteksow na nim ( bez biped, bez Skin sam poly :( )

Napisano
  • Autor

zalozmy ze mam kulke i boxa ktorego podlinkowywuje do kulki.

1. animuje kulke ( obrot 360 stopni )

2. usuwam kulke

 

jesli kulke usune... podlinkowany box nie bedzie sie animowal....co zrobic zeby wygenerowac klucze z takiego podlinkowanego boxa aby po usunieciu rodzica mial klucze ?

Napisano
  • Autor

no coz ...na poczatku w tym wideo tutku koles zapisuje dane ....i ten point cache zachowuje informacje o bones...bo gdy zaladowalem model przypisalem point cache i wgralem plik ktory wczesniej zapisalem po czym wyexportowalem to do fbx i zaimportowalem spowrotem do 3ds max ...to zobaczylem model i kosci.....a jesli wyexportuje model do 3ds z tym point cache to on nie zapisuje animacji werteksow bo gdy importuje pozniej tem model z *.3ds to nie jest zaanimowany

 

a ja potrzebuje cos co taka animacje zamieni mi na animacje gdzie transformacje werteksow beda zapisane w kazdej klatce....kurcze to sie musi jakos dac zrobic

 

 

Reanimator ...jak wypiec ta kulke z podlinkowanym boxem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności