Skocz do zawartości

Export zaanimowanego obiektu


Kulfon_Fascynator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

no coz ...na poczatku w tym wideo tutku koles zapisuje dane ....i ten point cache zachowuje informacje o bones...bo gdy zaladowalem model przypisalem point cache i wgralem plik ktory wczesniej zapisalem po czym wyexportowalem to do fbx i zaimportowalem spowrotem do 3ds max ...to zobaczylem model i kosci.....a jesli wyexportuje model do 3ds z tym point cache to on nie zapisuje animacji werteksow bo gdy importuje pozniej tem model z *.3ds to nie jest zaanimowany

 

a ja potrzebuje cos co taka animacje zamieni mi na animacje gdzie transformacje werteksow beda zapisane w kazdej klatce....kurcze to sie musi jakos dac zrobic

 

 

Reanimator ...jak wypiec ta kulke z podlinkowanym boxem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności