rosikowski Napisano 13 Czerwiec 2008 Napisano 13 Czerwiec 2008 (edytowane) Bądźcie łaskawi co do komentarzy tła, tak maznąłem żeby coś było ... ;-p Oczywiście zacząłem od ołówka. Edytowane 16 Czerwiec 2008 przez rosikowski
rosikowski Napisano 13 Czerwiec 2008 Autor Napisano 13 Czerwiec 2008 nicponim - Ale się wysiliłeś ... ;p
g0od Napisano 13 Czerwiec 2008 Napisano 13 Czerwiec 2008 Może i się nie wysilił, ale trochę racji niestety ma. Chociaż nie do końca, jeśli tak jak na załączonym obrazku nie ma konsekwencji w oświetleniu, w rezultacie 'dobiłeś' nim pracę. To co widzę ja, to dwa kolory, dwa materiały i dwie głowy ( przy czym z jednej z nich, wyrasta trzecia ). Bryłę czuć tylko miejscami i jej głębia przypomina bardziej pogniecioną kartkę papieru, niż trójwymiarową postać. Co do samego konceptu, to też poniekąd kwestia gustu. Chociaż niewątpliwie są te dobre i te mniej dobre :P Moim skromnym zdaniem, nawet koncept (a może w szczególności? ) powinien coś przekazywać, powinno się czuć, a przynajmniej rozumieć o co chodzi i czemu jest tak, a nie inaczej. Ja natomiast widzę, dokładnie to co widzę - to co oczywiste i na swój sposób banalne. Głowa do góry i jedziemy dalej, nie ma pojęcia talent - jest tylko wiedza, praca i wnioski oparte na badaniu refek. Ok ok... jest tego sporo więcej, ale nie o tym miałem. Potraktuj to jako dobrą radę, a nie 'jechanie' - bo jak najbardziej nie miałem tego w zamiarze. Pozdrawiam
Farvus Napisano 13 Czerwiec 2008 Napisano 13 Czerwiec 2008 (edytowane) Zapowiada się ciekawie. Podoba mi się ta twarz na szyi :). Jeśli chodzi o rady to... Ten stwór wygląda jakby nie padało na niego żadne światło. Cień nigdy nie jest całkowicie czarny bo również zbiera troche światła z otoczenia. Oświetlona część postaci jest niezbyt intensywna a dodatkowo traci na sile przez dwa razy intensywniejsze tło. Skoro pokazujesz stwora to on musi skupiać na sobie uwagę a nie oczojebny zielony za nim. Poza tym musisz więcej operować kontrastem i kierować wzrok w ciekawsze miejsca w obrazie podczas gdy reszta jest nieco bardziej stonowana. Inaczej nie wiadomo na czym się skupić i ilustracja traci na atrakcyjności. Przydałaby się jeszcze większa różnorodność kolorów. Głównym kolorem skóry jest czerwony ale może mieć drobne domieszki różnych innych barw. Nieco zimniejsze purpury, czy nieco cieplejsze pomarańczowe barwy. Możliwych kombinacji jest miliony. Może przejrzyj sobie to... http://fineart.sk/photos/figure/067.JPG http://fineart.sk/photos/successful_drawing/091.JPG Szybki overpaint. Pozdrawiam. Edytowane 13 Czerwiec 2008 przez Farvus
Dann.G Napisano 14 Czerwiec 2008 Napisano 14 Czerwiec 2008 Farvus - fajnie ci wyszla ta glowa po lewej i dobrze radzisz. Ale mimo wszystko panie rosikowski - to jeszcze nie czas na robienie koncepcyjnych rzeczy z pamieci. Polecam codziennie szkicowac studia anatomiczne, a nie dlubac cos z glowy.
rosikowski Napisano 15 Czerwiec 2008 Autor Napisano 15 Czerwiec 2008 (edytowane) Dzięki panowie, dzięki :-) Maluje maluje z refek ale nie mogę się powstrzymać żeby od czasu do czasu maznąć coś bardziej dłubanego, robie też kopie (Jak pewnie część z was wie Leonardo Da Vinci powiedział że jeśli malarz potrafi kopiować to potrafi malować), wrzucam poprawkę Edytowane 15 Czerwiec 2008 przez rosikowski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się