Kulfon_Fascynator Napisano 13 Czerwiec 2008 Napisano 13 Czerwiec 2008 potrzebuje waszej pomocy mam zalinkowany box do kuli......animuje kulke a pozniej usuwam ja....co zrobic aby box mial klatki kluczowe to musi sie dac zrobic w jakis mozliwie latwy sposob...az trudno mi uwierzyc ze nie ma takich mozliwosci w max9 wbudowanych przez programistow mysle ze wielu z was przelamalo juz ten problem, zajmujecie sie animacja od wielu lat , i ma gotowe rozwiazanie, prosze o pomoc
Waldx Napisano 13 Czerwiec 2008 Napisano 13 Czerwiec 2008 Jeśli zlinkujesz obiekt za pomocą Link constraint to przy pomocy save animation będziesz mógł zapisać animacje tego zlinkowanego obiektu, a po usunięciu kulki(w twoim przypadku) będziesz mógł wczytać tą zapisana animacje na tego boxa.
Kulfon_Fascynator Napisano 13 Czerwiec 2008 Autor Napisano 13 Czerwiec 2008 (edytowane) ok.....to bylo genialne.....oficjalnie jestem pod wrazeniem, chociaz nie bede ukrywal chyba z 40 minut zajela mi translacja Twojej genialnej mysli na moj prymitywny prosty swiat dziekuje oczywiscie jesli jeszcze sa jakies ciekawe metody to chetnie sie zapoznam i skorzystam z waszej pomocy i rad ^^ ...tak wogole to czy animatorzy jako tacy maja swoja strone tylko dla animatorow gdzie sie chwala swoimi animacjami i sprzedaja ciekawe rozwiazania ? Edytowane 13 Czerwiec 2008 przez Kulfon_Fascynator
asblaze Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 tylko moje pytanie - po jaką cholerę usuwać kulkę? nie można jej visability zmienić?
Kulfon_Fascynator Napisano 16 Czerwiec 2008 Autor Napisano 16 Czerwiec 2008 potrzebuje pozniej wyexportowac animacje zalinkowanego obiektu do innego programu i potrzebuje klucze animacji dla tego obiektu kiedys robilem animacje do gry, i tam programista napisal skrypt ktory wypalal klucze animacji dla verteksow i exportowal transformacje verteksow zamiast bones do silnika........zdaje sie ze modyfikator morph chyba tez powinien cos pomoc, cos mi dzwoni ale nie wiem w ktorym kosciele
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się