Kulfon_Fascynator Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 potrzebuje waszej pomocy mam zalinkowany box do kuli......animuje kulke a pozniej usuwam ja....co zrobic aby box mial klatki kluczowe to musi sie dac zrobic w jakis mozliwie latwy sposob...az trudno mi uwierzyc ze nie ma takich mozliwosci w max9 wbudowanych przez programistow mysle ze wielu z was przelamalo juz ten problem, zajmujecie sie animacja od wielu lat , i ma gotowe rozwiazanie, prosze o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waldx Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Jeśli zlinkujesz obiekt za pomocą Link constraint to przy pomocy save animation będziesz mógł zapisać animacje tego zlinkowanego obiektu, a po usunięciu kulki(w twoim przypadku) będziesz mógł wczytać tą zapisana animacje na tego boxa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulfon_Fascynator Posted June 13, 2008 Author Share Posted June 13, 2008 (edited) ok.....to bylo genialne.....oficjalnie jestem pod wrazeniem, chociaz nie bede ukrywal chyba z 40 minut zajela mi translacja Twojej genialnej mysli na moj prymitywny prosty swiat dziekuje oczywiscie jesli jeszcze sa jakies ciekawe metody to chetnie sie zapoznam i skorzystam z waszej pomocy i rad ^^ ...tak wogole to czy animatorzy jako tacy maja swoja strone tylko dla animatorow gdzie sie chwala swoimi animacjami i sprzedaja ciekawe rozwiazania ? Edited June 13, 2008 by Kulfon_Fascynator Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 tylko moje pytanie - po jaką cholerę usuwać kulkę? nie można jej visability zmienić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulfon_Fascynator Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 potrzebuje pozniej wyexportowac animacje zalinkowanego obiektu do innego programu i potrzebuje klucze animacji dla tego obiektu kiedys robilem animacje do gry, i tam programista napisal skrypt ktory wypalal klucze animacji dla verteksow i exportowal transformacje verteksow zamiast bones do silnika........zdaje sie ze modyfikator morph chyba tez powinien cos pomoc, cos mi dzwoni ale nie wiem w ktorym kosciele Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now