Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

potrzebuje waszej pomocy

 

mam zalinkowany box do kuli......animuje kulke a pozniej usuwam ja....co zrobic aby box mial klatki kluczowe

 

to musi sie dac zrobic w jakis mozliwie latwy sposob...az trudno mi uwierzyc ze nie ma takich mozliwosci w max9 wbudowanych przez programistow

 

mysle ze wielu z was przelamalo juz ten problem, zajmujecie sie animacja od wielu lat , i ma gotowe rozwiazanie, prosze o pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli zlinkujesz obiekt za pomocą Link constraint to przy pomocy save animation będziesz mógł zapisać animacje tego zlinkowanego obiektu, a po usunięciu kulki(w twoim przypadku) będziesz mógł wczytać tą zapisana animacje na tego boxa.

Napisano
  • Autor

ok.....to bylo genialne.....oficjalnie jestem pod wrazeniem,

 

chociaz nie bede ukrywal chyba z 40 minut zajela mi translacja Twojej genialnej mysli na moj prymitywny prosty swiat

 

dziekuje

 

 

oczywiscie jesli jeszcze sa jakies ciekawe metody to chetnie sie zapoznam i skorzystam z waszej pomocy i rad ^^

...tak wogole to czy animatorzy jako tacy maja swoja strone tylko dla animatorow gdzie sie chwala swoimi animacjami i sprzedaja ciekawe rozwiazania ?

Edytowane przez Kulfon_Fascynator

Napisano

tylko moje pytanie - po jaką cholerę usuwać kulkę? nie można jej visability zmienić?

Napisano
  • Autor

potrzebuje pozniej wyexportowac animacje zalinkowanego obiektu do innego programu i potrzebuje klucze animacji dla tego obiektu

 

kiedys robilem animacje do gry, i tam programista napisal skrypt ktory

wypalal klucze animacji dla verteksow i exportowal transformacje verteksow zamiast bones do silnika........zdaje sie ze modyfikator morph chyba tez powinien cos pomoc, cos mi dzwoni ale nie wiem w ktorym kosciele

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności