Napisano 13 Czerwiec 200816 l potrzebuje waszej pomocy mam zalinkowany box do kuli......animuje kulke a pozniej usuwam ja....co zrobic aby box mial klatki kluczowe to musi sie dac zrobic w jakis mozliwie latwy sposob...az trudno mi uwierzyc ze nie ma takich mozliwosci w max9 wbudowanych przez programistow mysle ze wielu z was przelamalo juz ten problem, zajmujecie sie animacja od wielu lat , i ma gotowe rozwiazanie, prosze o pomoc
Napisano 13 Czerwiec 200816 l Jeśli zlinkujesz obiekt za pomocą Link constraint to przy pomocy save animation będziesz mógł zapisać animacje tego zlinkowanego obiektu, a po usunięciu kulki(w twoim przypadku) będziesz mógł wczytać tą zapisana animacje na tego boxa.
Napisano 13 Czerwiec 200816 l Autor ok.....to bylo genialne.....oficjalnie jestem pod wrazeniem, chociaz nie bede ukrywal chyba z 40 minut zajela mi translacja Twojej genialnej mysli na moj prymitywny prosty swiat dziekuje oczywiscie jesli jeszcze sa jakies ciekawe metody to chetnie sie zapoznam i skorzystam z waszej pomocy i rad ^^ ...tak wogole to czy animatorzy jako tacy maja swoja strone tylko dla animatorow gdzie sie chwala swoimi animacjami i sprzedaja ciekawe rozwiazania ? Edytowane 13 Czerwiec 200816 l przez Kulfon_Fascynator
Napisano 16 Czerwiec 200816 l tylko moje pytanie - po jaką cholerę usuwać kulkę? nie można jej visability zmienić?
Napisano 16 Czerwiec 200816 l Autor potrzebuje pozniej wyexportowac animacje zalinkowanego obiektu do innego programu i potrzebuje klucze animacji dla tego obiektu kiedys robilem animacje do gry, i tam programista napisal skrypt ktory wypalal klucze animacji dla verteksow i exportowal transformacje verteksow zamiast bones do silnika........zdaje sie ze modyfikator morph chyba tez powinien cos pomoc, cos mi dzwoni ale nie wiem w ktorym kosciele
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto