Huter Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 (edited) Witam Czy jest możliwe w maxiorku zlinkować obiekt, który przejmowałby zmianę pozycji, rotacji (itd.) z opóźnieniem? Przykładowo mam dwa boxy ... jeden jest zlinkowany do drugiego ... robie animacje, że jeden się wznosi ... drugi się też wznosi ale na przykład z opóźnieniem 5 klatek ... Edited June 15, 2008 by Huter Link to comment Share on other sites More sharing options...
piksar Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Tak . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huter Posted June 15, 2008 Author Share Posted June 15, 2008 Tak . Może jakaś podpowiedź jak? ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolin101 Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 No to mi się zdaje że po prostu musisz ten drugi obiekt albo o mniejszą wartość podnosić albo co kilka klatek nim poruszać (tym drugim). Chyba że cię źle zrozumiałem ale jak dobrze to to powinno być ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
ttaaddeekk Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 moze skopiuj 1szy obiekt przesun keyframy i do niego zlinkuj 2gi jak chcesz bardziej automatycznie to jedynie maxscript Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huter Posted June 15, 2008 Author Share Posted June 15, 2008 Może opiszę co chce uzyskać ... choć to nie jest łatwe ... Wyobraźcie sobie bicz ... człowiek (model) macha tym biczem (oczywiście to nie jest bicz ... nazywam to tak dla Waszej wyobraźni) ... powiedzmy, że wzdluz tego bicza jest kilka figur ... teraz gdy model machnie biczem chce by te bryły z opóźnieniem się ruszyły (zlinkowane do jego dłoni) ... pierwsza figura - opóźnienie 2 klatek druga - 4 klatki trzecia - 6 klatek ... myślałem też by zrobić to za pomocą kości (gęsty ogon - SplineIK Solver) ... i by ten model machał kośćmi do, którego kilku części są zlinkowane obiekty ... ale nie wiem czy to nie omijanie problemu ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPER_OkO Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 dla danej "figury" jak to nazywasz.. uzyj kontrlera spring. Jezeli nie wiesz o co kaman.. to w dziale video tutorials znajdziesz mojego tutka na temat riggowanie skrzydla. Tam jest pokazane jak sie tego uzywa. Pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now