Jump to content
  • 0

Opóźniony link?


Question

Witam

 

Czy jest możliwe w maxiorku zlinkować obiekt, który przejmowałby zmianę pozycji, rotacji (itd.) z opóźnieniem?

 

Przykładowo mam dwa boxy ... jeden jest zlinkowany do drugiego ... robie animacje, że jeden się wznosi ... drugi się też wznosi ale na przykład z opóźnieniem 5 klatek ...

Edited by Huter
Link to post
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

No to mi się zdaje że po prostu musisz ten drugi obiekt albo o mniejszą wartość podnosić albo co kilka klatek nim poruszać (tym drugim). Chyba że cię źle zrozumiałem ale jak dobrze to to powinno być ok

Link to post
Share on other sites
  • 0

Może opiszę co chce uzyskać ... choć to nie jest łatwe ...

 

 

Wyobraźcie sobie bicz ... człowiek (model) macha tym biczem (oczywiście to nie jest bicz ... nazywam to tak dla Waszej wyobraźni) ... powiedzmy, że wzdluz tego bicza jest kilka figur ... teraz gdy model machnie biczem chce by te bryły z opóźnieniem się ruszyły (zlinkowane do jego dłoni) ...

 

pierwsza figura - opóźnienie 2 klatek

druga - 4 klatki

trzecia - 6 klatek

 

 

...

 

 

myślałem też by zrobić to za pomocą kości (gęsty ogon - SplineIK Solver) ... i by ten model machał kośćmi do, którego kilku części są zlinkowane obiekty ... ale nie wiem czy to nie omijanie problemu ...

Link to post
Share on other sites
  • 0

dla danej "figury" jak to nazywasz.. uzyj kontrlera spring. Jezeli nie wiesz o co kaman.. to w dziale video tutorials znajdziesz mojego tutka na temat riggowanie skrzydla. Tam jest pokazane jak sie tego uzywa. Pzdr

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy