Huter Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 (edytowane) Witam Czy jest możliwe w maxiorku zlinkować obiekt, który przejmowałby zmianę pozycji, rotacji (itd.) z opóźnieniem? Przykładowo mam dwa boxy ... jeden jest zlinkowany do drugiego ... robie animacje, że jeden się wznosi ... drugi się też wznosi ale na przykład z opóźnieniem 5 klatek ... Edytowane 15 Czerwiec 2008 przez Huter
Kolin101 Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 No to mi się zdaje że po prostu musisz ten drugi obiekt albo o mniejszą wartość podnosić albo co kilka klatek nim poruszać (tym drugim). Chyba że cię źle zrozumiałem ale jak dobrze to to powinno być ok
ttaaddeekk Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 moze skopiuj 1szy obiekt przesun keyframy i do niego zlinkuj 2gi jak chcesz bardziej automatycznie to jedynie maxscript
Huter Napisano 15 Czerwiec 2008 Autor Napisano 15 Czerwiec 2008 Może opiszę co chce uzyskać ... choć to nie jest łatwe ... Wyobraźcie sobie bicz ... człowiek (model) macha tym biczem (oczywiście to nie jest bicz ... nazywam to tak dla Waszej wyobraźni) ... powiedzmy, że wzdluz tego bicza jest kilka figur ... teraz gdy model machnie biczem chce by te bryły z opóźnieniem się ruszyły (zlinkowane do jego dłoni) ... pierwsza figura - opóźnienie 2 klatek druga - 4 klatki trzecia - 6 klatek ... myślałem też by zrobić to za pomocą kości (gęsty ogon - SplineIK Solver) ... i by ten model machał kośćmi do, którego kilku części są zlinkowane obiekty ... ale nie wiem czy to nie omijanie problemu ...
SUPER_OkO Napisano 17 Czerwiec 2008 Napisano 17 Czerwiec 2008 dla danej "figury" jak to nazywasz.. uzyj kontrlera spring. Jezeli nie wiesz o co kaman.. to w dziale video tutorials znajdziesz mojego tutka na temat riggowanie skrzydla. Tam jest pokazane jak sie tego uzywa. Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się