Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

 

Czy jest możliwe w maxiorku zlinkować obiekt, który przejmowałby zmianę pozycji, rotacji (itd.) z opóźnieniem?

 

Przykładowo mam dwa boxy ... jeden jest zlinkowany do drugiego ... robie animacje, że jeden się wznosi ... drugi się też wznosi ale na przykład z opóźnieniem 5 klatek ...

Edytowane przez Huter
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No to mi się zdaje że po prostu musisz ten drugi obiekt albo o mniejszą wartość podnosić albo co kilka klatek nim poruszać (tym drugim). Chyba że cię źle zrozumiałem ale jak dobrze to to powinno być ok

Napisano

Może opiszę co chce uzyskać ... choć to nie jest łatwe ...

 

 

Wyobraźcie sobie bicz ... człowiek (model) macha tym biczem (oczywiście to nie jest bicz ... nazywam to tak dla Waszej wyobraźni) ... powiedzmy, że wzdluz tego bicza jest kilka figur ... teraz gdy model machnie biczem chce by te bryły z opóźnieniem się ruszyły (zlinkowane do jego dłoni) ...

 

pierwsza figura - opóźnienie 2 klatek

druga - 4 klatki

trzecia - 6 klatek

 

 

...

 

 

myślałem też by zrobić to za pomocą kości (gęsty ogon - SplineIK Solver) ... i by ten model machał kośćmi do, którego kilku części są zlinkowane obiekty ... ale nie wiem czy to nie omijanie problemu ...

Napisano

dla danej "figury" jak to nazywasz.. uzyj kontrlera spring. Jezeli nie wiesz o co kaman.. to w dziale video tutorials znajdziesz mojego tutka na temat riggowanie skrzydla. Tam jest pokazane jak sie tego uzywa. Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności