wizz Napisano 19 Czerwiec 2008 Napisano 19 Czerwiec 2008 Tylko idący pajączek :D chyba pierwsza animacja czegokolwiek i ostatnia bo widze ze to nie moja działka :] pająk sie ślizga to juz mi mówiono nie raz ale cóż :) tu większy obrazek ... http://www.mistrz.jawnet.pl/spider_720.jpg
mkeruj Napisano 19 Czerwiec 2008 Napisano 19 Czerwiec 2008 Człoooowieku.... Poza tym to nie znam sie na pająkach, ale one chyba nie chodzą "na dwa". Znaczy się nie czterema łapami na raz.
Ania Napisano 19 Czerwiec 2008 Napisano 19 Czerwiec 2008 Bleee ohyda Żeby się nie ślizgał, można zconstraintować nogi do obiektów które są poza szkieletem, i które się nie będą przesuwały jeśli główna kość szkieletu się przesuwa. Albo nie parentować końcówek nóżek do głównej kości. (główna kość = ta która rusza pająkiem jako całość). Nie twoja działka bo się ślizga, czy dlatego że nie lubisz animować? Jeśli chodzi o ślizganie, to się nie przejmuj, z czasem znajdziesz grunt pod nogami :) To tak jak z modelowaniem głów, na początku zawsze wyjdzie kartofel.
wizz Napisano 19 Czerwiec 2008 Autor Napisano 19 Czerwiec 2008 tak aniu :) nie umiem nie lubie i nie chce :D chciałem sie tylko sprawdzic czy cos z tego wyjdzie ;]
Kulfon_Fascynator Napisano 19 Czerwiec 2008 Napisano 19 Czerwiec 2008 no i wyszlo......ania sie wystraszyla.....a ja zafascynowalem co oznacza iz Twoja praca wzbudzila emocje a to z kolei oznacza iz dajesz rade...czekam na kolejna animacje
Lumpy Napisano 21 Czerwiec 2008 Napisano 21 Czerwiec 2008 Dobre. Moim zdaniem animacja trochę "za poprawna". Gdybyś poprzesuwał kilka kluczy o jedną chociaż klatkę i dodał przez to pewną "nieidealnosć" ruchu, wyglądało by to bardziej realistycznie. Ale i tak jest ok. Edit: Acha, i jeszcze trochę "rozbluruj" model, dodaj DOFa. Używałeś jakiegoś AE albo Fusion? Możesz głębię wyrenderować na oddzielnej warstwie, żeby nie liczyć wszystkiego od początku. Pozdrawiam
JmTm00 Napisano 21 Czerwiec 2008 Napisano 21 Czerwiec 2008 to "slizganie" znośne jeszcze, tak jak Lumpy napisał ruch jest za "matematyczny" no i podwozie bym temu pajakowi troche rozbujał
Tomasz_87 Napisano 21 Czerwiec 2008 Napisano 21 Czerwiec 2008 nie wiem w czym robisz, ale w majce jest cos takiego jak grapheditor (i innych programaach tez tylko prewnie pod inną nazwą) gdzie mozesz edytowac linie animacji (nie wiemjak tosie dokladnie nazywa). kazdemu controlerowi musisz z osobna poprawic. zmienic musisz okragle na proste (nie wiem jak ci to wytlumaczyc) w miejscach gdzie sie slizgają nogi :P a animacja calkiem fajna :) tylko dodaj troche wiecej chaosu do animacji odnózy, popatrz jak pajaki chodzą i sprobuj podobnie, bo jak juz ci napisano za gladko idzie, pająk chodzi troche ianczej :) napewno masz jakiegos w domu za szafą :P, wez odsun ją, przystaw kamerke i go nagraj :P
wizz Napisano 22 Czerwiec 2008 Autor Napisano 22 Czerwiec 2008 Lumpy - jak wyrenderowac głębie w Maya :) bo ja renderowalem wszystko razem :D ( wsumie szybko poszło ) Tomek_ 87 thx uzywalem mayki oczywiscie , wiem co to graph edytor ale raczej marnie mi idzie kozystanie z niego xD aczkolwiek wiem co miales na mysli.. co do tej kamery to chcialem tak zrobic ale kamery nie mam , nikt ze znajomych tez a bym to ładnie wkomponował eeh :) reszcie tez thx za komentarze . pozdrawiam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się