Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Człoooowieku....

 

Poza tym to nie znam sie na pająkach, ale one chyba nie chodzą "na dwa". Znaczy się nie czterema łapami na raz.

Napisano

Bleee ohyda

 

Żeby się nie ślizgał, można zconstraintować nogi do obiektów które są poza szkieletem, i które się nie będą przesuwały jeśli główna kość szkieletu się przesuwa. Albo nie parentować końcówek nóżek do głównej kości. (główna kość = ta która rusza pająkiem jako całość).

 

Nie twoja działka bo się ślizga, czy dlatego że nie lubisz animować? Jeśli chodzi o ślizganie, to się nie przejmuj, z czasem znajdziesz grunt pod nogami :) To tak jak z modelowaniem głów, na początku zawsze wyjdzie kartofel.

Napisano
  • Autor

tak aniu :) nie umiem nie lubie i nie chce :D chciałem sie tylko sprawdzic czy cos z tego wyjdzie ;]

Napisano

no i wyszlo......ania sie wystraszyla.....a ja zafascynowalem

co oznacza iz Twoja praca wzbudzila emocje a to z kolei oznacza iz

dajesz rade...czekam na kolejna animacje

Napisano

Dobre.

 

Moim zdaniem animacja trochę "za poprawna". Gdybyś poprzesuwał kilka kluczy o jedną chociaż klatkę i dodał przez to pewną "nieidealnosć" ruchu, wyglądało by to bardziej realistycznie. Ale i tak jest ok.

 

Edit: Acha, i jeszcze trochę "rozbluruj" model, dodaj DOFa. Używałeś jakiegoś AE albo Fusion? Możesz głębię wyrenderować na oddzielnej warstwie, żeby nie liczyć wszystkiego od początku.

 

Pozdrawiam

Napisano

to "slizganie" znośne jeszcze, tak jak Lumpy napisał ruch jest za "matematyczny" no i podwozie bym temu pajakowi troche rozbujał

Napisano

nie wiem w czym robisz, ale w majce jest cos takiego jak grapheditor (i innych programaach tez tylko prewnie pod inną nazwą) gdzie mozesz edytowac linie animacji (nie wiemjak tosie dokladnie nazywa). kazdemu controlerowi musisz z osobna poprawic. zmienic musisz okragle na proste (nie wiem jak ci to wytlumaczyc) w miejscach gdzie sie slizgają nogi :P

 

a animacja calkiem fajna :) tylko dodaj troche wiecej chaosu do animacji odnózy, popatrz jak pajaki chodzą i sprobuj podobnie, bo jak juz ci napisano za gladko idzie, pająk chodzi troche ianczej :) napewno masz jakiegos w domu za szafą :P, wez odsun ją, przystaw kamerke i go nagraj :P

Napisano
  • Autor

Lumpy - jak wyrenderowac głębie w Maya :) bo ja renderowalem wszystko razem :D ( wsumie szybko poszło )

 

Tomek_ 87 thx uzywalem mayki oczywiscie , wiem co to graph edytor ale raczej marnie mi idzie kozystanie z niego xD aczkolwiek wiem co miales na mysli.. co do tej kamery to chcialem tak zrobic ale kamery nie mam , nikt ze znajomych tez a bym to ładnie wkomponował eeh :)

 

reszcie tez thx za komentarze . pozdrawiam...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności