Napisano 19 Czerwiec 200816 l Tylko idący pajączek :D chyba pierwsza animacja czegokolwiek i ostatnia bo widze ze to nie moja działka :] pająk sie ślizga to juz mi mówiono nie raz ale cóż :) tu większy obrazek ... http://www.mistrz.jawnet.pl/spider_720.jpg
Napisano 19 Czerwiec 200816 l Człoooowieku.... Poza tym to nie znam sie na pająkach, ale one chyba nie chodzą "na dwa". Znaczy się nie czterema łapami na raz.
Napisano 19 Czerwiec 200816 l Bleee ohyda Żeby się nie ślizgał, można zconstraintować nogi do obiektów które są poza szkieletem, i które się nie będą przesuwały jeśli główna kość szkieletu się przesuwa. Albo nie parentować końcówek nóżek do głównej kości. (główna kość = ta która rusza pająkiem jako całość). Nie twoja działka bo się ślizga, czy dlatego że nie lubisz animować? Jeśli chodzi o ślizganie, to się nie przejmuj, z czasem znajdziesz grunt pod nogami :) To tak jak z modelowaniem głów, na początku zawsze wyjdzie kartofel.
Napisano 19 Czerwiec 200816 l Autor tak aniu :) nie umiem nie lubie i nie chce :D chciałem sie tylko sprawdzic czy cos z tego wyjdzie ;]
Napisano 19 Czerwiec 200816 l no i wyszlo......ania sie wystraszyla.....a ja zafascynowalem co oznacza iz Twoja praca wzbudzila emocje a to z kolei oznacza iz dajesz rade...czekam na kolejna animacje
Napisano 21 Czerwiec 200816 l Dobre. Moim zdaniem animacja trochę "za poprawna". Gdybyś poprzesuwał kilka kluczy o jedną chociaż klatkę i dodał przez to pewną "nieidealnosć" ruchu, wyglądało by to bardziej realistycznie. Ale i tak jest ok. Edit: Acha, i jeszcze trochę "rozbluruj" model, dodaj DOFa. Używałeś jakiegoś AE albo Fusion? Możesz głębię wyrenderować na oddzielnej warstwie, żeby nie liczyć wszystkiego od początku. Pozdrawiam
Napisano 21 Czerwiec 200816 l to "slizganie" znośne jeszcze, tak jak Lumpy napisał ruch jest za "matematyczny" no i podwozie bym temu pajakowi troche rozbujał
Napisano 21 Czerwiec 200816 l nie wiem w czym robisz, ale w majce jest cos takiego jak grapheditor (i innych programaach tez tylko prewnie pod inną nazwą) gdzie mozesz edytowac linie animacji (nie wiemjak tosie dokladnie nazywa). kazdemu controlerowi musisz z osobna poprawic. zmienic musisz okragle na proste (nie wiem jak ci to wytlumaczyc) w miejscach gdzie sie slizgają nogi :P a animacja calkiem fajna :) tylko dodaj troche wiecej chaosu do animacji odnózy, popatrz jak pajaki chodzą i sprobuj podobnie, bo jak juz ci napisano za gladko idzie, pająk chodzi troche ianczej :) napewno masz jakiegos w domu za szafą :P, wez odsun ją, przystaw kamerke i go nagraj :P
Napisano 22 Czerwiec 200816 l Autor Lumpy - jak wyrenderowac głębie w Maya :) bo ja renderowalem wszystko razem :D ( wsumie szybko poszło ) Tomek_ 87 thx uzywalem mayki oczywiscie , wiem co to graph edytor ale raczej marnie mi idzie kozystanie z niego xD aczkolwiek wiem co miales na mysli.. co do tej kamery to chcialem tak zrobic ale kamery nie mam , nikt ze znajomych tez a bym to ładnie wkomponował eeh :) reszcie tez thx za komentarze . pozdrawiam...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto