pwq Napisano 22 Czerwiec 2008 Share Napisano 22 Czerwiec 2008 (edytowane) 3ds max + VRay Edytowane 22 Czerwiec 2008 przez pwq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Burger Napisano 22 Czerwiec 2008 Share Napisano 22 Czerwiec 2008 mastah ! :D świetny model ode mnie ***** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Kuba1994 Napisano 23 Czerwiec 2008 Share Napisano 23 Czerwiec 2008 Mam identyczną:) Bravo powiedziałbym spokojnie ze to zwykłe zdjęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kimmi Napisano 23 Czerwiec 2008 Share Napisano 23 Czerwiec 2008 Łądnie, fajnie wyszedł DOF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 23 Czerwiec 2008 Share Napisano 23 Czerwiec 2008 dof ma za duzy nojz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 23 Czerwiec 2008 Share Napisano 23 Czerwiec 2008 Swietny model, szkoda ze na otworach na wtyczki widac kanty no i shader ekranu moglby miec self ilumination bo chyba nie ma, ale tak poza tym to bardzo ladnie. Symbol USB na zaslepce modelowany czy wyciety booleanem ?? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomb Napisano 25 Czerwiec 2008 Share Napisano 25 Czerwiec 2008 (edytowane) ciekawe, ale troche pospieszone, gdbyys posiedzial godzine dluzej to byloby znacznie lepiej. No dobra ale do rzeczy: 1) zaczne od bzdur ;] otoz widze ze nie chcialo Ci sie robic literek na klawaiturze ;] 2) model jest miejscami za ostry, logo noki z tylu i USB na dole wycinales bolkiem, czy modelowales? 3) proporcje wyszly calkiem niezle, poza srodkowym joystickiem/przyciskiem ktorego plaska czarna poweirzchnia jest nieco za duza. Szczelina na laczeniu obu czesci obudowy jest u gory za duza, tak samo jak szczelina miedzy obiema czesciami obudowy a gornym wylacznikiem jest za mala. 4) element miedzy laczeniem z boku komorki ktory konczy sie u gory i ma ksztalt odwroconego U jest zdecydowanie za ostry, wiem ze to klopotliwy rejon z tym zalamaniem ale rzuca sie w oczy. 5) materialy. Ciekawie wyszedl czarny plastik, chociaz wydaje mi sie ze jest odrobine za jasny (ale to moze byc wina bialego studia). Material gumowy jest zdecydowanie za plastikowy ;] powinien byc bardziej proszkowy, jak uzywasz arch&design to zwieksz glosa na reflection, samo reflectioon zmniejsz i zwieksz roughness. 6) DOF wyglada jakbys przejechal sie po pracce papierem sciernym :D, robiles go w renderze czy w poście? 7) a teraz pokaz jak wyglada w srodku ;] Dobra robota :] & good luck with your future endevours ;] PS uzywales ambient occlusion do posta? Edytowane 25 Czerwiec 2008 przez Tomb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierzak Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 ogolnie model mi sie podoba. Jesli chodzi o Dof to zgodze sie z porzedmowcami.. jest lipny.. polecam robienie Dof-u przy uzyciu programi DOF Generator Pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi