Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Nokia 3310c


pwq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ciekawe, ale troche pospieszone, gdbyys posiedzial godzine dluzej to byloby znacznie lepiej. No dobra ale do rzeczy:

 

1) zaczne od bzdur ;] otoz widze ze nie chcialo Ci sie robic literek na klawaiturze ;]

2) model jest miejscami za ostry, logo noki z tylu i USB na dole wycinales bolkiem, czy modelowales?

3) proporcje wyszly calkiem niezle, poza srodkowym joystickiem/przyciskiem ktorego plaska czarna poweirzchnia jest nieco za duza. Szczelina na laczeniu obu czesci obudowy jest u gory za duza, tak samo jak szczelina miedzy obiema czesciami obudowy a gornym wylacznikiem jest za mala.

4) element miedzy laczeniem z boku komorki ktory konczy sie u gory i ma ksztalt odwroconego U jest zdecydowanie za ostry, wiem ze to klopotliwy rejon z tym zalamaniem ale rzuca sie w oczy.

5) materialy. Ciekawie wyszedl czarny plastik, chociaz wydaje mi sie ze jest odrobine za jasny (ale to moze byc wina bialego studia). Material gumowy jest zdecydowanie za plastikowy ;] powinien byc bardziej proszkowy, jak uzywasz arch&design to zwieksz glosa na reflection, samo reflectioon zmniejsz i zwieksz roughness.

6) DOF wyglada jakbys przejechal sie po pracce papierem sciernym :D, robiles go w renderze czy w poście?

7) a teraz pokaz jak wyglada w srodku ;]

 

Dobra robota :] & good luck with your future endevours ;]

 

PS uzywales ambient occlusion do posta?

Edytowane przez Tomb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności