Napisano 24 Czerwiec 200816 l Witam, jestem początkującym "wizualistą" :) Mam tutaj problem z uzyskaniem odpowiedniego efektu oświetlenia, [jeśli chodzi o model jest to koncepcja - potrzebna do szkoły wiec bardziej skomplikowana nie musi być] Swiatło w mojej scenie to 3 swiatła mr Omni z pozmienianymi parametrami photonów, umiesciłem je pod sufitem między kratownicami - wygląda to kiepsko i długo renderuje... Drugi rendering hallu jest juz wiele lepszy moim zdaniem ale i tak czegos brak. Proszę o pomoc i jakies przydatne komentarze! :) Edytowane 24 Czerwiec 200816 l przez jahred6
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Na tych liniach ktoś się może potknąć. Nakładając po prostu teksturę na parkiet przyspieszysz tym samym rendering. A jeśli chodzi o światło, to zastanów się nad jego typem i zwiększ intensywność.
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Autor no właśnie chciałem żeby mi ktoś powiedział jakie konkretnie światło tutaj dodać i gdzie je ustawić w pomieszczeniu.
Napisano 24 Czerwiec 200816 l To takie tam przy suficie wygląda na świetlik - na hali sportowej powinien być jakoś zabezpieczony. Wirtuozem oświetlenia to ja nie jestem, więc mną się nie musisz sugerować, ale ja wstawiłbym kilka Spot tam gdzie mają być lampy (no właśnie - gdzie?) i zrobił jedno ujęcie ze sztucznym oświetleniem, potem drugie z jednym dużym światłem zza świetlika (ja używam Vray'a, tam wcisnąłbym Sun, Ty możesz popróbować z Direct).
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Popracują nad podłogą, szczególnie jeżeli chodzi o krawężniki które porobiłeś ;) Dodaj więcej detali. Wzbogać ściany i miejsca dla widowni. Brak mi również lamp wiszących nad sufitem, Szkoda, że to nie hala do kosza ;)
Napisano 26 Czerwiec 200816 l Autor mentalray, projekt już oddany troszkę pobawiłem się Photoshopem i jakoś wyszło. Szczerze nie bardzo potrafię sie bawić światłem imitującym światło słoneczne.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto