Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, jestem początkującym "wizualistą" :) Mam tutaj problem z uzyskaniem odpowiedniego efektu oświetlenia, [jeśli chodzi o model jest to koncepcja - potrzebna do szkoły wiec bardziej skomplikowana nie musi być] Swiatło w mojej scenie to 3 swiatła mr Omni z pozmienianymi parametrami photonów, umiesciłem je pod sufitem między kratownicami - wygląda to kiepsko i długo renderuje... Drugi rendering hallu jest juz wiele lepszy moim zdaniem ale i tak czegos brak. Proszę o pomoc i jakies przydatne komentarze! :)

Edytowane przez jahred6

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na tych liniach ktoś się może potknąć. Nakładając po prostu teksturę na parkiet przyspieszysz tym samym rendering. A jeśli chodzi o światło, to zastanów się nad jego typem i zwiększ intensywność.

Napisano
  • Autor

no właśnie chciałem żeby mi ktoś powiedział jakie konkretnie światło tutaj dodać i gdzie je ustawić w pomieszczeniu.

Napisano

To takie tam przy suficie wygląda na świetlik - na hali sportowej powinien być jakoś zabezpieczony.

Wirtuozem oświetlenia to ja nie jestem, więc mną się nie musisz sugerować, ale ja wstawiłbym kilka Spot tam gdzie mają być lampy (no właśnie - gdzie?) i zrobił jedno ujęcie ze sztucznym oświetleniem, potem drugie z jednym dużym światłem zza świetlika (ja używam Vray'a, tam wcisnąłbym Sun, Ty możesz popróbować z Direct).

Napisano

Popracują nad podłogą, szczególnie jeżeli chodzi o krawężniki które porobiłeś ;) Dodaj więcej detali. Wzbogać ściany i miejsca dla widowni. Brak mi również lamp wiszących nad sufitem, Szkoda, że to nie hala do kosza ;)

Napisano
  • Autor

mentalray, projekt już oddany troszkę pobawiłem się Photoshopem i jakoś wyszło. Szczerze nie bardzo potrafię sie bawić światłem imitującym światło słoneczne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności