ptah Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 (edytowane) Taki mutant przerośnięty. Prace trwają Edytowane 29 Czerwiec 2008 przez ptah
huzdebos Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 nono.. widze ze to X-men "Big Cohones " :):):) pzdrw
ndru Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 czemu zaganiacz taki maly? :) Wszystko fajne z wyjatkiem twarzy.
Fargate Napisano 25 Czerwiec 2008 Napisano 25 Czerwiec 2008 Kciuk jakiś dziwny (plastelina), za szybko kończą sie kości dłoni i za szybko poszedłeś w detal (kręgosłup-nogi). Poza tym fajnie.
ptah Napisano 25 Czerwiec 2008 Autor Napisano 25 Czerwiec 2008 Ale tutaj nie ma detalu jeszcze... Na razie jest 300k i myślę że jeszcze długo na tych 300k posiedzę ;) Dzięki za komenty, myślę że jakiś update wrzucę dziś w nocy.
Temporal Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 cos kciuk nie wyszedl ale miesnie superasne :)
ptah Napisano 28 Czerwiec 2008 Autor Napisano 28 Czerwiec 2008 Dłonie nie tykane od pierwszego posta ;) Czy taki wygląd mięśni jak tutaj: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=60245 Można osiągnąć tylko pinczem i standardem ?
mafida Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 Dłonie nie tykane od pierwszego posta ;) Czy taki wygląd mięśni jak tutaj: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=60245 Można osiągnąć tylko pinczem i standardem ? Nie wydaje mi się żeby ten koleś zrobił to pinchem i standardem ale pewnie sie da.Ja bym raczej użył inflat,flatten i standard z jakąś alfą i odrobiną pinch.Co do modelu to brzuch mi się nie podoba i plecy też nie bardzo(zwłaszcza kręgosłup) za to łapy mi się podobają(oprócz kciuków:))
Tomala Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 Ja bym użył clay brusha do ogólnej formy, clay tubes się świetnie nadaje do poprawiania napiętych mięśni i uzyskiwania efektu włókien mięśniowych. Do robienia ostrych wgłębień zmarszczek itp to polecam dam standard (modyfikacja standard brusha autorstwa jednego z członków zbrush central) i inflat. Co do modelu to poćwicz anatomię.
ptah Napisano 29 Czerwiec 2008 Autor Napisano 29 Czerwiec 2008 (edytowane) A to jest właśnie moje ćwiczenie anatomii ;) Atlasik na biurku i próbuje coś dziubać. Równolegle robie base pod rhinomana ale jeszcze nie ma co wrzucać ;) P.S: Jakiś link do tego brusha? P.S.2: Co ma na celu tak skomplikowany system ustawiania sub tooli? Jak tym się obsługiwac i czemu nie dali zwykłych strzałek? Edytowane 29 Czerwiec 2008 przez ptah
Tomala Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 No właśnie szukałem teraz na zbcentral i za cholerę nie mogę tego znaleźć :( a nie wiem czy mogę go tak tutaj wstawić ? Co do transformacji subtooli to jest to tak zrobione ponieważ w zbrushu nie ma przestrzeni 3d tak jak w programach 3d typu max czy maya. Obracając widok wokół toola tak naprawdę obracasz samego toola który znajduje się na tle canvasa. Dlatego transformacje takie jak obracanie czy przesuwanie odbywają się względem płaszczyzny ekranu. Jak chcesz precyzyjnie coś ustawić to musisz obracać toola z shiftem żeby go widzieć idealnie z boku, z góry itp. System obracania jest bardzo fajny bo masz możliwość od razu ustawienia punktu względem którego obracasz. PS kliknij na znak zapytania.
Loki Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 hehe Tomala aleś ukrył tego linka... a co do modelu, to faktycznie anatomia sie kłania - ale ja sie nie wypowiadam bo nie robie tego zawodowo ani hobbystycznie nawet narazie.
ptah Napisano 30 Czerwiec 2008 Autor Napisano 30 Czerwiec 2008 update, na razie przerwa z tym gościem....
_Arti_ Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 Na jego miejscu, bym się czuł zdołowany, że tak wielkimi łapami nie mógłbym wywołać powszechnej radości moich intymnych miejsc. xD I troszkę twarzyczka skwaszona, ale chyba ma tak jak z Czarnobyla wyglądać ^^
Temporal Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 a wyglada jak koncowka to znaczy olales ogolna bryle i wjechales na max subd by rzezbic detal ktory te tak lososowo napackany
krzys!3k Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 (edytowane) panowie wyzej dobrze prawią, najpierw popracuj nad bryłą, dopiero potem zajmij sie detalem. poki co bardziej przypomina hipopotama, glowa powinna byc bardziej smukła Edytowane 1 Lipiec 2008 przez krzys!3k
Tomala Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 (edytowane) Detal do Edit: poprawy Edytowane 2 Lipiec 2008 przez Tomala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się