Napisano 24 Czerwiec 200816 l Taki mutant przerośnięty. Prace trwają Edytowane 29 Czerwiec 200816 l przez ptah
Napisano 25 Czerwiec 200816 l Kciuk jakiś dziwny (plastelina), za szybko kończą sie kości dłoni i za szybko poszedłeś w detal (kręgosłup-nogi). Poza tym fajnie.
Napisano 25 Czerwiec 200816 l Autor Ale tutaj nie ma detalu jeszcze... Na razie jest 300k i myślę że jeszcze długo na tych 300k posiedzę ;) Dzięki za komenty, myślę że jakiś update wrzucę dziś w nocy.
Napisano 28 Czerwiec 200816 l Autor Dłonie nie tykane od pierwszego posta ;) Czy taki wygląd mięśni jak tutaj: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=60245 Można osiągnąć tylko pinczem i standardem ?
Napisano 29 Czerwiec 200816 l Dłonie nie tykane od pierwszego posta ;) Czy taki wygląd mięśni jak tutaj: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=60245 Można osiągnąć tylko pinczem i standardem ? Nie wydaje mi się żeby ten koleś zrobił to pinchem i standardem ale pewnie sie da.Ja bym raczej użył inflat,flatten i standard z jakąś alfą i odrobiną pinch.Co do modelu to brzuch mi się nie podoba i plecy też nie bardzo(zwłaszcza kręgosłup) za to łapy mi się podobają(oprócz kciuków:))
Napisano 29 Czerwiec 200816 l Ja bym użył clay brusha do ogólnej formy, clay tubes się świetnie nadaje do poprawiania napiętych mięśni i uzyskiwania efektu włókien mięśniowych. Do robienia ostrych wgłębień zmarszczek itp to polecam dam standard (modyfikacja standard brusha autorstwa jednego z członków zbrush central) i inflat. Co do modelu to poćwicz anatomię.
Napisano 29 Czerwiec 200816 l Autor A to jest właśnie moje ćwiczenie anatomii ;) Atlasik na biurku i próbuje coś dziubać. Równolegle robie base pod rhinomana ale jeszcze nie ma co wrzucać ;) P.S: Jakiś link do tego brusha? P.S.2: Co ma na celu tak skomplikowany system ustawiania sub tooli? Jak tym się obsługiwac i czemu nie dali zwykłych strzałek? Edytowane 29 Czerwiec 200816 l przez ptah
Napisano 29 Czerwiec 200816 l No właśnie szukałem teraz na zbcentral i za cholerę nie mogę tego znaleźć :( a nie wiem czy mogę go tak tutaj wstawić ? Co do transformacji subtooli to jest to tak zrobione ponieważ w zbrushu nie ma przestrzeni 3d tak jak w programach 3d typu max czy maya. Obracając widok wokół toola tak naprawdę obracasz samego toola który znajduje się na tle canvasa. Dlatego transformacje takie jak obracanie czy przesuwanie odbywają się względem płaszczyzny ekranu. Jak chcesz precyzyjnie coś ustawić to musisz obracać toola z shiftem żeby go widzieć idealnie z boku, z góry itp. System obracania jest bardzo fajny bo masz możliwość od razu ustawienia punktu względem którego obracasz. PS kliknij na znak zapytania.
Napisano 29 Czerwiec 200816 l hehe Tomala aleś ukrył tego linka... a co do modelu, to faktycznie anatomia sie kłania - ale ja sie nie wypowiadam bo nie robie tego zawodowo ani hobbystycznie nawet narazie.
Napisano 30 Czerwiec 200816 l Na jego miejscu, bym się czuł zdołowany, że tak wielkimi łapami nie mógłbym wywołać powszechnej radości moich intymnych miejsc. xD I troszkę twarzyczka skwaszona, ale chyba ma tak jak z Czarnobyla wyglądać ^^
Napisano 1 Lipiec 200816 l a wyglada jak koncowka to znaczy olales ogolna bryle i wjechales na max subd by rzezbic detal ktory te tak lososowo napackany
Napisano 1 Lipiec 200816 l panowie wyzej dobrze prawią, najpierw popracuj nad bryłą, dopiero potem zajmij sie detalem. poki co bardziej przypomina hipopotama, glowa powinna byc bardziej smukła Edytowane 1 Lipiec 200816 l przez krzys!3k
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto