Posted February 7, 200421 yr poddaje tego oto mecha waszej krytyce przy ocenianiu weźcie pod uwagę że to moja 3 praca w 3ds max.poźniej będą updaty.narazie mech:
February 7, 200421 yr Narazie nie ma zbytnio co oceniać, bo model bardzo ogólny, ale fajnie się zapowiada. Jak dla mnie to za ciemne rendery dałeś, niewiele z nich widać :|
February 7, 200421 yr jak narazie to calkiem spoko a jaki bedzie ostateczny efekt trudno przewidziec :) mam tylko jedna uwage dotyczaca sposobu prezentowania pracy: czemu takie dziwne ujecia wybierasz ?? przeciez bez problemow caly model zmiesci Ci sie w kadrze i nie musisz go przycinac... pozdrawiam
February 7, 200421 yr Author te ujęcia tak wrzuciłem , ale zmienie je z razem update a temat juz zmieniam
February 7, 200421 yr Author Mały apdejcik.Czy z nogami jest lepiej????I mam jedną prośbę pomóżcie wymodelować stopę mecha apdejt: 2 ujecie:
February 7, 200421 yr całkiem nieźle :D popracuj nad kolorami, bo tak wszystko na niebiesko? pozdro :):):)
February 8, 200421 yr Author będą tekstury ale narazie nie mam materialow, jak zrobić stopę mecha????
February 8, 200421 yr Witam Wydaje mi się, że zagubiłeś proporcje tzn górne kończyny (czy jak to inaczej u mecha nazwać) są strasznie chyde i delikatne w porownaniu do korpusu i dolnych konczyń, może by się przydało troche je umasywnić. Działka (bo chyba dobrxze to interpretuje) na koncach tych konczyn tez są dosyc malutkie. Mech robi wrazenie wielkosci ale te jego uzbrojenie juz tak nie przeraza. No i na koniec jeszcze zmienilbym biesce styku konczyn dolnych z korpusem (laka ludzka miednica) jest strasznie cieniutka i sprawia wrażenie, że nie jest w stanie tego wszystkiego utrzymać. Po za tymi uwagami wydaje mi sie, ze modelik bedzie fajny. Pozdrawiam
February 8, 200421 yr Qrcze no, jakoś dziwnie on wygląda :| Nie wiem jak to ubrać w słowa... może powiem tak: To wszystko mi się jakoś kupy nie trzyma... zrobiłeś kilka boxów, skopiowałeś kilka razy i ponaklejałeś na nogi inne części... nie wiem, jakoś to do mnie na chwilę obecną nie przemawia :| Może jak będą materiałki, to będzie lepiej...
February 8, 200421 yr Author niewiem... niewiem.... cos mi sie on jakos nie podoba a nie wiem co zmienic. podrzuccie jakies fajne teksturki
February 8, 200421 yr Moje uwagi: - za duze odstepy miedzy kolejnymi pociskami na tasmie - nogi mi sie nie podobaja sa za plaskie, za grube, zbudowane z jednej bryly - calosc jest jakas taka zbyt \"zbita\" i masywna braqje mu troche lekkosci :) i jeszce pytanie jak robiles otwory w chlodnicach karabinow ??
February 8, 200421 yr Author AD1. za bardzo rozciągnełem boxa i mi sie nie chcialo juz naboi kopiowac;-) Ad2.Nie wychodza mi inne (jedna bryła skopiowana razy 2) Ad3. z tą lekkoscia u mecha bedzie problem:D chlodnice robilem tak: zrobilem tube i pozniej iles tam cylindrów(ile chce dziur)przesunelem i ustawilem tak aby przechodziły przez tube na jednym z cylindrow dalem covert to editable mesh i attach-em zloczylem cylindry w calosc.pozniej wlazlem do create>geometry z listy wysuwanej compound objects zaznaczylem tube (chlodnice) nacisnelem boolean i pozniej nizej w edycji booleana z zaznaczonym move nacisnelem Pick operand B i zaznaczylem na cylindry (ten caly object z attachowany).
February 8, 200421 yr nie no jak sie boolean stosuje to ja wiem :D tytlko myslalem ze moze zrobiles te otwory jakas inna metoda...
February 8, 200421 yr Author nie, boolean-em ej, nie masz przypadkiem jakis fajnych teksturek ktore mogl by uzyc do tego modelu?
February 8, 200421 yr Widzę, że idziesz na łatwiznę. Każdy ceniący się grafik sam robi tekstury i inne takie... przynajmniej takie jest moje zdanie. Już tekstury? Ehhh..
February 8, 200421 yr jest za szescianowaty... wszystko zbudowane na bazie prostopadloscianu... za chude te rurki miniguna... przegluby na rekach sa niestandardowe, wygladaja jakby mech mial sluzyc do przenoszenia skrzynek czy czegos takiego, a nie do walki... nie utrzymalby sie na tych nogach... ogolnie pomyslalbym najpierw nad ogolna forma, a potem zaczal modelowac bo z takich zlepkow pomyslow to rzadko cos wychodzi :) ale pracuj dalje, widze, ze dopiero zaczynasz :).
February 9, 200421 yr Ojjjj strasznie to przekombinowane. Jakby nie chciało ci się za długo dłubać, lub bawić w bardziej skomplikowane konstrukcje. Kupy się nie trzyma, korpus z jednej bajki, nogi z innej. Ogólnie źle. I też myślę, że lepiej zrobisz zapierając się za nowego herca, z tym byłby znacznie więcej roboty zapewne.
February 10, 200421 yr Author dlatyego bede robil innego. tak do dupy bo to moja 3 praca w 3ds maxie. :-(
February 11, 200421 yr Jak dla mnie to nie tłumaczenie. Równie dobrze może to i być 100 praca w 3DS. Ważne co się pokazuje - i by to było coś z możliwościami rozwoju. A tak wrzucić by wrzucić i podejść do tego bez konsekwencji..... Całe szczęście galeria aż miło się obudziłą, bo nad WIPem czarne chmury się obecnie unoszą.
Create an account or sign in to comment