chveti Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 poddaje tego oto mecha waszej krytyce przy ocenianiu weźcie pod uwagę że to moja 3 praca w 3ds max.poźniej będą updaty.narazie mech:
Misic Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 Narazie nie ma zbytnio co oceniać, bo model bardzo ogólny, ale fajnie się zapowiada. Jak dla mnie to za ciemne rendery dałeś, niewiele z nich widać :|
Archangel Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 jak narazie to calkiem spoko a jaki bedzie ostateczny efekt trudno przewidziec :) mam tylko jedna uwage dotyczaca sposobu prezentowania pracy: czemu takie dziwne ujecia wybierasz ?? przeciez bez problemow caly model zmiesci Ci sie w kadrze i nie musisz go przycinac... pozdrawiam
Archangel Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 aaa no i jeszcze temat zmien bo nie jest zgodny z regulaminem !!!!
chveti Napisano 7 Luty 2004 Autor Napisano 7 Luty 2004 te ujęcia tak wrzuciłem , ale zmienie je z razem update a temat juz zmieniam
chveti Napisano 7 Luty 2004 Autor Napisano 7 Luty 2004 Mały apdejcik.Czy z nogami jest lepiej????I mam jedną prośbę pomóżcie wymodelować stopę mecha apdejt: 2 ujecie:
Gość czarny kot Napisano 7 Luty 2004 Napisano 7 Luty 2004 całkiem nieźle :D popracuj nad kolorami, bo tak wszystko na niebiesko? pozdro :):):)
chveti Napisano 8 Luty 2004 Autor Napisano 8 Luty 2004 będą tekstury ale narazie nie mam materialow, jak zrobić stopę mecha????
Maniak Napisano 8 Luty 2004 Napisano 8 Luty 2004 Witam Wydaje mi się, że zagubiłeś proporcje tzn górne kończyny (czy jak to inaczej u mecha nazwać) są strasznie chyde i delikatne w porownaniu do korpusu i dolnych konczyń, może by się przydało troche je umasywnić. Działka (bo chyba dobrxze to interpretuje) na koncach tych konczyn tez są dosyc malutkie. Mech robi wrazenie wielkosci ale te jego uzbrojenie juz tak nie przeraza. No i na koniec jeszcze zmienilbym biesce styku konczyn dolnych z korpusem (laka ludzka miednica) jest strasznie cieniutka i sprawia wrażenie, że nie jest w stanie tego wszystkiego utrzymać. Po za tymi uwagami wydaje mi sie, ze modelik bedzie fajny. Pozdrawiam
Misic Napisano 8 Luty 2004 Napisano 8 Luty 2004 Qrcze no, jakoś dziwnie on wygląda :| Nie wiem jak to ubrać w słowa... może powiem tak: To wszystko mi się jakoś kupy nie trzyma... zrobiłeś kilka boxów, skopiowałeś kilka razy i ponaklejałeś na nogi inne części... nie wiem, jakoś to do mnie na chwilę obecną nie przemawia :| Może jak będą materiałki, to będzie lepiej...
chveti Napisano 8 Luty 2004 Autor Napisano 8 Luty 2004 update i za jakies 2 godz moze beda materialy:
chveti Napisano 8 Luty 2004 Autor Napisano 8 Luty 2004 niewiem... niewiem.... cos mi sie on jakos nie podoba a nie wiem co zmienic. podrzuccie jakies fajne teksturki
Archangel Napisano 8 Luty 2004 Napisano 8 Luty 2004 Moje uwagi: - za duze odstepy miedzy kolejnymi pociskami na tasmie - nogi mi sie nie podobaja sa za plaskie, za grube, zbudowane z jednej bryly - calosc jest jakas taka zbyt \"zbita\" i masywna braqje mu troche lekkosci :) i jeszce pytanie jak robiles otwory w chlodnicach karabinow ??
chveti Napisano 8 Luty 2004 Autor Napisano 8 Luty 2004 AD1. za bardzo rozciągnełem boxa i mi sie nie chcialo juz naboi kopiowac;-) Ad2.Nie wychodza mi inne (jedna bryła skopiowana razy 2) Ad3. z tą lekkoscia u mecha bedzie problem:D chlodnice robilem tak: zrobilem tube i pozniej iles tam cylindrów(ile chce dziur)przesunelem i ustawilem tak aby przechodziły przez tube na jednym z cylindrow dalem covert to editable mesh i attach-em zloczylem cylindry w calosc.pozniej wlazlem do create>geometry z listy wysuwanej compound objects zaznaczylem tube (chlodnice) nacisnelem boolean i pozniej nizej w edycji booleana z zaznaczonym move nacisnelem Pick operand B i zaznaczylem na cylindry (ten caly object z attachowany).
Archangel Napisano 8 Luty 2004 Napisano 8 Luty 2004 nie no jak sie boolean stosuje to ja wiem :D tytlko myslalem ze moze zrobiles te otwory jakas inna metoda...
chveti Napisano 8 Luty 2004 Autor Napisano 8 Luty 2004 nie, boolean-em ej, nie masz przypadkiem jakis fajnych teksturek ktore mogl by uzyc do tego modelu?
Misic Napisano 8 Luty 2004 Napisano 8 Luty 2004 Widzę, że idziesz na łatwiznę. Każdy ceniący się grafik sam robi tekstury i inne takie... przynajmniej takie jest moje zdanie. Już tekstury? Ehhh..
darkelf Napisano 8 Luty 2004 Napisano 8 Luty 2004 jest za szescianowaty... wszystko zbudowane na bazie prostopadloscianu... za chude te rurki miniguna... przegluby na rekach sa niestandardowe, wygladaja jakby mech mial sluzyc do przenoszenia skrzynek czy czegos takiego, a nie do walki... nie utrzymalby sie na tych nogach... ogolnie pomyslalbym najpierw nad ogolna forma, a potem zaczal modelowac bo z takich zlepkow pomyslow to rzadko cos wychodzi :) ale pracuj dalje, widze, ze dopiero zaczynasz :).
chveti Napisano 8 Luty 2004 Autor Napisano 8 Luty 2004 to ten mech zostanie taki , zaczne robic innego albo cos innego
Christian Noir Stein Napisano 9 Luty 2004 Napisano 9 Luty 2004 Ojjjj strasznie to przekombinowane. Jakby nie chciało ci się za długo dłubać, lub bawić w bardziej skomplikowane konstrukcje. Kupy się nie trzyma, korpus z jednej bajki, nogi z innej. Ogólnie źle. I też myślę, że lepiej zrobisz zapierając się za nowego herca, z tym byłby znacznie więcej roboty zapewne.
chveti Napisano 10 Luty 2004 Autor Napisano 10 Luty 2004 dlatyego bede robil innego. tak do dupy bo to moja 3 praca w 3ds maxie. :-(
Christian Noir Stein Napisano 11 Luty 2004 Napisano 11 Luty 2004 Jak dla mnie to nie tłumaczenie. Równie dobrze może to i być 100 praca w 3DS. Ważne co się pokazuje - i by to było coś z możliwościami rozwoju. A tak wrzucić by wrzucić i podejść do tego bez konsekwencji..... Całe szczęście galeria aż miło się obudziłą, bo nad WIPem czarne chmury się obecnie unoszą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się