Archangel Napisano 8 Luty 2004 Share Napisano 8 Luty 2004 Kolejne z serii moich pytan :) przy okazji pracy nad czolgiem napotkalem taki problem jak najlepiej wycinac kola w walcach i rurach ?? Najlatwiej jest oczywiscie wziasc jeden walec drugi nalozyc na siebie boolean i jest ale... no wlasnie jezeli tych \"otworow\" ma byc wiecej np chlodnica karabinu to boolean sie gubi :( alternatywa jest collapse ale ta strasznie masakruje siatke.... co zrobic ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 8 Luty 2004 Share Napisano 8 Luty 2004 tak na potrzeby czolgu przy duzej ilosci poly w gosienicach to moze w takiej chlodnicy karabinu otwory zrobic mapa opacity+bump i w ostatecznosci jeszcze jakis displacement. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 8 Luty 2004 Autor Share Napisano 8 Luty 2004 dzieki akdsn ale juz nawet nie chodzi o ten nieszcesny czolg bo tam nawet jak boolean troche pochrzani i zapomni o kilkku powierzchniach to i tak tego nie bedzie widac natomiast mnie interesuje jak wymodelowac cos takiego....nie da sie tego zrobic na poziomie siatki edytowalnej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 11 Luty 2004 Share Napisano 11 Luty 2004 Wszystko się da na poziomie siatki. Zaznaczasz vertexy, robisz chemfer, na powstałych poligonach extrud (ujemny) usuwasz poligony i łączysz vertexy. Opis skrócony, jeżeli potrzebna duża dokłądność trzeba się pobawić. Możesz zrobić tylko jeden fragment (z jednym otworem) i potem powielić ten kawałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi